Loki

Disney+ Loki

Ok, wat meer actie in afl 2. Ik vraag me wel nog af waar het naartoe gaat :D
Grappig, ik vond aflevering 1 best ok en heb mij gisteren dan echt door aflevering 2 moeten sleuren omdat er naar mijn gevoel niks gebeurde de hele aflevering. Moest dit het eerste seizoen geweest zijn weet ik eigenlijk niet of ik zou verder kijken maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig genoeg om verder te kijken.
 
Ha, volgende week al de Season finale. Mysterieus seizoen wel, dat is't minste wat je kan zeggen. Victor Timely wel een leuke toevoeging. Benieuwd hoe dit in de hele multiverse saga past 😬
 
Ik vind het helemaal het niveau van vorig seizoen niet halen helaas.

Het duo Hiddleston - Wilson werkt nog altijd top, en de toevoeging van Quan is ook geweldig. Maar het mysterie en de karakterontwikkeling van vorig seizoen ontbreekt quasi volledig.
 
Ik ben compleet in de war over de laatste aflevering 😅

Na wat reviews te lezen, toch iets minder verward. Toch goed geanalyseerd dan 😬
Speciaal, maar wel goed!!
 
Laatst bewerkt:
De voorlaatste aflevering vond ik saai, de laatste maakte veel goed.

Loki die eindelijk weer een echte god wordt, en alle tijdslijnen samenbrengt in Yggdrasil :love:.
 
Net seizoen 2 uitgekeken. Ik vond het beter dan seizoen 1, en heb van elke aflevering genoten! Ben niet zo bekend met het bronmateriaal, dus het einde snapte ik ook niet 100%, maar toch zat ik enorm geboeid te kijken. Beste Marvel film/serie sinds jaren, voor mij. Ik ben wel een sucker voor (goed uitgewerkte) time travel verhalen. :love:
Goede balans tussen humor en drama ook, de toon zit perfect.
 
Ik vond het juist het tegenovergestelde. S1 veel beter
Het einde vond ik wel veel goed maken. Loki die god of stories (?) wordt met die tree.
 
Terug
Bovenaan