CerumenCrevice
Well-known member
ik ga morgen en iedereen verondersteld bijna dat het voor 'the killers', whoever dat is. nog nooit van gehoord precies. niet dat er veel bekende namen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had toch liever iets anders gezien.Op Pukkelpop kan je als +30er weinig gaan doen. Het noemt dan ook Pukkelpop.Wat dan gezegd van Clouseau, laat staan om Acid daar een podium te geven met zijn opruiende taal. Ik zal het maar houden op, we worden oud.
Moet t stilletjes aan beginnen geloven ja.Op Pukkelpop kan je als +30er weinig gaan doen. Het noemt dan ook Pukkelpop.
Ik ga er wel eens wat albums van beluisteren ma

Succes, ze hebben er ondertussen een stuk of 18
We hebben het hier zelfs al eens uitvoerig besproken
![]()
Classic Artists - King Gizzard & The Lizard Wizard
Where to begin... King Gizzard & The Lizard Wizard is de jongste band dit jaar voor de classic artists maar ze hebben zonder twijfel al één van de grootste discografiëen. Ik ben er ook zeker van dat er dit jaar minstens één album bij komt. De band bestaat sinds 2010, is afkomstig uit Melbourne...www.beyondgaming.be

En mocht geen foto’s nemen dus
drip drip from the tap don't slipKing Gizz heeft blijkbaar Dripping Tap gespeeld. Kwart van de show gevuld, dijk van een schijf.

Ze spelen binnenkort in Rijsel!drip drip from the tap don't slip
zag er nog wel een leuke setlist uit precies. Hopelijk doen ze snel weer een zaal-tour.
Het was geen optie voor mij om aanwezig te zijn, maar wat had ik dat graag meegemaakt. Maar goed, ze geven geen tekens dat ze anytime soon gaan stoppen, dus misschien ooit.King Gizz heeft blijkbaar Dripping Tap gespeeld. Kwart van de show gevuld, dijk van een schijf.
Op Pukkelpop kan je als +30er weinig gaan doen. Het noemt dan ook Pukkelpop.
Allez mannen, Billie Eilish is toch gewoon dikke Quality.
En Pukkelpop is toch altijd het festival van de variatie geweest. Nooit was het uitgesproken rock. Nooit. Onterechte kritiek dus.
Als ge u niet meer kunt vinden in de affiche is het gewoon dat ge blijft teren op artiesten uit uw jeugd en geen interesse hebt in iets anders. Daar is overigens niets mis mee. Maar ge kunt toch maar moeilijk ieder jaar editors op de affiche plaatsen. Dat doet Werchter al.

Pop, rock, what's in a name... Ik vind Billie meer Rock uitstralen dan de Killers bv. Gewoon gaan en u laten verrassen, Joris. Oke een week Italië is mooi, maar voor datzelfde geld hebt ge ook gewoon een dag ondermaats gegeten onder een brandende zon in een ongebruikte wei in Kiewit!