Live muziek & optredens

PKP is volgens mij hit or miss afhankelijk van je voorkeuren. ze spelen precies wel vaker in op wat populair is (het is dan ook pukkelPOP en niet pukkelROCK). Of toch wat zij denken dat pop is.
Vorig jaar stond Slipknot als headliner. Ik vind het net zalig, die uitersten.

Vorige zaterdag van Anne-Marie naar Stick To Your Guns. Even een hele ommezwaai. Love it.

Ik niet 10 jaar geleden was het een en al underground en noise en drone en ambient en de laatste week heb ik voornamelijk geluisterd naar Pommelien Thijs.

15 jaar van mijn leven verspild met naar al de moeilijke muziek te leren luisteren om uiteindelijk tot het besef te komen dat de beste muziek gewoon simpele pop is :unsure:
Galaxy brain, dit. Ik geraak nog niet op die level. Blijven ploeteren..

Is toch een vrij ongeïnspireerd nummer? Heb toch al wat geluisterd van hun repertoire en dit nummer heb ik toch echt moeten uitzitten.
Ik denk dat je dat nummer ook moet zijn in de context van dat ze na Covid terug in 1 ruimte konden samen spelen en dus alles op een hoop smijten gedurende 18min. Ik behoor ook tot de members hier die het een fantastisch nummer vinden..

Maarja, elk zijn ding natuurlijk.

Ik heb altijd graag naar Pukkelpop gegaan, maar laatste keer is ook alweer van 2013 geleden. Ze cateren inderdaad een pak meer mainstream nu. Grootste probleem is en blijft Livenation natuurlijk die low effort lineups aflevert. Maarja, aan muziekhipsters valt waarschijnlijk weinig geld te verdienen

Om mijn eigen nostalgie wat aan te wakkeren: welk jaar stond Nick Oliveri in zijne puren op het podium van Pukkelpop? 2000/2001/zoiets? Sindsdien niet meer naar dat festival gegaan... (niets te maken met blote Nick, eerder met het te sterke scoutsfuif-gevoel).

Om mijn eigen nostalgie wat aan te wakkeren: welk jaar stond Nick Oliveri in zijne puren op het podium van Pukkelpop? 2000/2001/zoiets? Sindsdien niet meer naar dat festival gegaan... (niets te maken met blote Nick, eerder met het te sterke scoutsfuif-gevoel).

Google zegt in 2000.

In 2006 heeft die nog eens op Pukkelpop gestaan, ik denk dat dat toen mijn allereerste Pukkelpop was. Of misschien 2005 al, niet meer zeker.

Mijn eerste rock werchter herinner ik me nog levendig. Want toen stonden Queens of the Stone Age, Foo Fighters én REM achtereenvolgens op het hoofdpodium (op dezelfde dag dus). In 2005 was dat.

mijn eerste Rock Werchter herinner ik mij ook nog.
security aan't doen bij de privé-vluchten, vertrekt Dave Matthews Band na hun optreden.
Controles gedaan, gooit hun tourmanager wat performer-bandjes op tafel "maybe you can do something with this"
na mijn shift nog naar ginder getrokken, 1 van de laatste optredens van Oasis gezien (enkele weken zijn ze uiteen gegaan) en the Prodigy.
en nog met een knappe Nieuw-Zeelandse staan praten, maar ik had mijn schoonzus mee gepakt, en toen die van de WC terug kwam, dacht de knappe dat het mijn lief was en was ze weg :(

2000. Dat was mijn enige keer Pukkelpop.

Ik herinner mij vooral de chaos op de camping waar men met van alles over aan t weer aan het gooien was over een beekje die de site in twee deelde, en dat liep op den duur behoorlijk uit de hand.

Ik herinner mij vooral de chaos op de camping waar men met van alles over aan t weer aan het gooien was over een beekje die de site in twee deelde, en dat liep op den duur behoorlijk uit de hand.
Het "Anouk" effect.

Ik heb gretig meegespeeld, want int begin was dat heel plezant. En dan zag ik plots een platgewalst blikske net mijn kop voorbij helicopteren. Ben het dan maar afgetrapt voor ik met een snijwonde zat.

Camping was chaos inderdaad. Wij hadden onze tent opgezet en dan 's avonds proberen terugvinden... maar elk gangpad was ook volgezet met tenten. En we spreken over het jaar 2000, lang voordat iedereen met een GSM met flashlight modus rondliep.

Gisteren Pro Pain in Kid's Rythmn & Blues in Antwerpen.
Miljaar, zo'n band in een café met een kleine 200 man dat is qua sfeer toch zoveel cooler dan op een grote wei.
Alles doet wel pijn vandaag ma bon, worth it!

Terug
Bovenaan