Live muziek & optredens

blink-182 was fucking goed!!!! Idd dikke bummer met de terugreis... alles ok met de tram naar Linkeroever, maar dan 1u15min in de file staan op de E17... Faaak >_<

Ben geweest naar Rammstein op 5/08, we hadden toen pech door het weer: regen, regen, regen (stonden wel Golden Circle, maakte alles wel goed natuurlijk). Maar ik ben gisteren natter geweest van het zweten dan door de regen :crazy:

Blink idd wel beste keer dat ik ze ooit gezien heb, vooral vocals waren beter dan ik ze feitelijk ooit op live recordings ofzo gehoord heb. Maf. En Travis kan toch een stukske drummen.

Sfeer was ook geweldig, 't was alsof ik efkes back in time was gegaan naar de Etnies/Skate-stage van Pukkelpop 20 jaar geleden met éxact dezelfde mensen als toen. :love: Op bepaalde oudere nummers ook die gezangen door heel die zaal horen galmen was geniaal.

Blink was inderdaad dik in orde, beter dan ik verwacht had. En de terugreis, tja... eerst een uur aanschuiven om van parking Spoor Oost te geraken, en daarna nog in de file op de autostrade.

Enkel spijtig van die gsm's. Sommige kunnen die echt niet loslaten en moeten elk ding filmen om nooit meer te bekijken.
Ik begrijp dat toch ook niet. Enkele jaren terug tijdens een optreden van Justin Timberlake was er een meisje voor mij heel het optreden aan het filmen. Ze bekeek dat ook door haar scherm. Continu zoomen en doen. Maar echt constant hé.

Plots was die haar batterij plat en is ze beginnen wenen bij haar vriendinnen.

Wtf zeg. Een foto of een kort filmpke hier en daar, ja. Maar live in the moment hé zeg.

Ik begrijp dat toch ook niet. Enkele jaren terug tijdens een optreden van Justin Timberlake was er een meisje voor mij heel het optreden aan het filmen. Ze bekeek dat ook door haar scherm. Continu zoomen en doen. Maar echt constant hé.

Plots was die haar batterij plat en is ze beginnen wenen bij haar vriendinnen.

Wtf zeg. Een foto of een kort filmpke hier en daar, ja. Maar live in the moment hé zeg.
Ik doe er nog eentje bovenop.
Tijdens blink was de vrouw voor mij foto's aan het maken, op fb/insta aan het posten, en hele tijd haar likes aan het refreshen.
Heb mij daar te hard aan gestoord.

Maak ook meestal gewoon paar foto's zo ter herinnering, meer niet. En die hou ik dan enkel voor mezelf of om eens te tonen aan iemand. Al zeker niet om aan mijn "vriendenbestand" te tonen van "kijk eens waar ik ben, wees maar jaloers"....degoutante evolutie :sop:

Als je constant bezig bent met filmen en doen, dan kijk/luister je toch gewoon niet meer?
Geniet idd eens van het concert, al wie er nie bij was heeft pech hé.

Tijdens Baroeg dit weekend zijn daar denk ik zeer tactisch strandballen ingezet tegen gsm houders. Toch 2 idioten hun gsm zien wegvliegen terwijl zo'n bal op hun land. Geweldig.

Organisatie en prijzen waren overigens best proper gezien de ticketprijs. Geen 8euro voor een pint, 3euro voor 20cl en 6euro voor halve liters Jup van't vat. Genoeg schaduw en meer dan genoeg keuze voor te eten. Voor 7euro mij vol kunnen proppen met de veggie sweet Potato box. Gratis water en genoeg toiletten. Het was leuk om me nog eens niet gepluimd te voelen.

Hoogtepunten qua acts Russian Village Boys, Pythius en zelfs een beetje van het Metal geweld kunnen genieten met die malle Italianen van Nanowar of Steel. Scotch Egg en 20yrs of PRSPCT waren natuurlijk ook dikke fun.

Ik doe er nog eentje bovenop.
Tijdens blink was de vrouw voor mij foto's aan het maken, op fb/insta aan het posten, en hele tijd haar likes aan het refreshen.
Heb mij daar te hard aan gestoord.
Zal er nog eentje bovenop doen, op Alcatraz was er ene live op instagram of facebook bij Belphegor. Kerel was een scheet groot en stond niet bepaald vooraan dus zag zo goed als niks totdat ie zen selfiestick bovenhaalde en zo dus begon te filmen. Het aantal viewers viel wel tegen want was er na 10 minuten toch klaar mee.

Curated by Charlotte Adigéry & Bolis Pupul: WITCH, Lucrecia Dalt, Jockstrap, Andy Stott, Eddie Chacon, Bolis Pupul solo, Decisive Pink, The Germans, NAH, Geoffrey Burton, The Whodads, cumgirl8, Model/Actriz and Laima.

Curated by Sonic City: Stereolab, Timber Timbre, Youth Lagoon, Dream Wife, Deerhoof, U.S. Girls, Tom Skinner, Chalk, Deki Alem, Joanna Sternberg, Rahill, University, Ruby Haunt, Bitchin Bajas, Rose City Band, Brahja, Moin, Water From Your Eyes, Deeper, Fat Dog, Willow Parlo and Alice Low.

Allen naar daar?

Curated by Charlotte Adigéry & Bolis Pupul: WITCH, Lucrecia Dalt, Jockstrap, Andy Stott, Eddie Chacon, Bolis Pupul solo, Decisive Pink, The Germans, NAH, Geoffrey Burton, The Whodads, cumgirl8, Model/Actriz and Laima.

Curated by Sonic City: Stereolab, Timber Timbre, Youth Lagoon, Dream Wife, Deerhoof, U.S. Girls, Tom Skinner, Chalk, Deki Alem, Joanna Sternberg, Rahill, University, Ruby Haunt, Bitchin Bajas, Rose City Band, Brahja, Moin, Water From Your Eyes, Deeper, Fat Dog, Willow Parlo and Alice Low.

Allen naar daar?
Ik ga de zondag alvast !

Gisteren Pommelien Thijs gezien en ... ik begrijp de hype. Heel energetisch optreden en ze had het publiek mee. Zat allemaal goed in elkaar.

En nu nog eens zoeken naar een obscuur christraping shoegaze cosmic black metal optreden om mijn street cred op te krikken

Terug
Bovenaan