Ik ben voor de eerste keer naar Pukkelpop geweest (tevens mijn eerste keer nog eens combi naar een festival sinds Dour 2018 ofzo?

) en het is me eigenlijk zeer goed meegevallen. Met sommige momenten inderdaad wat een drukke bedoening (zeker tov Dour qua aantal mensen/oppervlakte), maar echt veeel beter dan op Werchter vind ik.
Top drie optredens:
-
Brihang: wat een ongelooflijk mooi optreden, intiem, massa's sfeer, staat naturel op het podium en heeft een goed gevoel voor humor. Ga zeker tickets proberen scoren voor zijn show in de Vooruit.
-
Nia Archives: Jungle op zijn best

echt heerlijke dj set & eigen nummers live meegezongen, een uur lang heel de tent doen ontploffen!
-
Zwangere Guy: heb hem nu al x keer gezien, maar hij blijft zich elke keer overtreffen. Mijn eerste keer dat ik hem zag was in een klein tentje op zondagmiddag op Dour met een paar honderd man in de tent, dus echt mooi om hem nu op de Main van Pukkelpop te zien. Echt knap om te zien hoe die gegroeid is als mens & artiest de laatste jaren, hoop dat we hier nog lang gaan van mogen genieten!
Verder nog honorable mentions voor Gotu Jim, The Subs, Luude (guilty pleasure, maar wat een bom van een set), Compact Disk Dummies, ...
The Killers vond ik echt een teleurstelling, die kregen het publiek toch totaal niet mee? Enkel bij de hitjes was er wat sfeer, maar voor de rest echt

'k Had beter bij Taki Latex nog wat gaan dansen