Holocene
Well-known member
Idem, toen was het organisatorisch echt pakken beter ook.Springsteen ook gezien op werchter in 2016 of 2017? Was bangelijk!
,
Laten ze nu meer man binnen of toen? Geen idee maar allesinds een gigantisch verschil
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem, toen was het organisatorisch echt pakken beter ook.Springsteen ook gezien op werchter in 2016 of 2017? Was bangelijk!
,
En hoe ver was het rijden voor je vrouw onder normale omstandigheden?Springsteen ook gezien op werchter in 2016 of 2017? Was bangelijk!
Vrouwlief was gisteren naar werchter boutique gegaan. 2 uur aanschuiven om te parkeren, 2 uur aanschuiven voor een friet, om 1 uur had pink gedaan. (Wat volgens haar wel top was) en 4 uur was ze thuis…
70 000man bij elkaar is gewoon niet meer oke,

Waarom laten ze die bussen niet gewoon als vanouds vertrekken aan de Dijle?Ons openbaar vervoer is dan ook een ramp hé. Met de trein geraak je niet meer thuis en die shuttle bussen ssjah...
Ik ad dat natuurlijk graag meegemaakt en kijk uit naar het nieuwe album, maar omdat het concert zo dicht tegen de due date lag, heb ik gekozen om m'n ticket te verkopen. Twee dagen voor het concert dan papa geworden, een gebeurtenis die ik voor geen geld in de wereld zou missen.Amai wat was dat zeg! De volle 2.5 uur extase. Wat een klasbakken. De nieuwe plaat komt er volgende week aan, ik kan u zeggen : het wordt weer een mokerslagje! Misschien niets echt verrassend t.o.v. hun ander werk de afgelopen 10 jaar, je weet ondertussen dat Gira 1 akkoord voor 20 minuten ad infinitum herhaalt totdat het als mantra in je brein is geboord. Maar in the moment word je compleet meegezogen.
Fantastische zaal trouwens, die Bourla ! Klank was schitterend. 1000x beter dan de laatste keer dat ik ze zag in Kompass
Dik de moeite inderdaad. 5 of 6 jaar geleden ook herzien op Werchter en die show was misschien nog een tikje beter. Maar echt veel viel tler toch niet op af te dingen.Thé Boss is wel focking vet![]()
Werchter-Mol binnendoor met de auto, normaal 40 minuten ofzo..En hoe ver was het rijden voor je vrouw onder normale omstandigheden?
Thé Boss is wel focking vet![]()
Superdikke proficiat zeg!!Ik ad dat natuurlijk graag meegemaakt en kijk uit naar het nieuwe album, maar omdat het concert zo dicht tegen de due date lag, heb ik gekozen om m'n ticket te verkopen. Twee dagen voor het concert dan papa geworden, een gebeurtenis die ik voor geen geld in de wereld zou missen.

in één woord fe-no-me-naal. Ik kan dat niet. Gegarandeerd moet ik binnen het half uur naar het toilet.En met 70 000 man op de weide moet je keuzes maken als je goede plaatsen wilt en geen Golden Circle plaatsen kon bemachtigen: dus Triggerfinger nog van vlakbij het podium bekeken, maar daarna: vroeg gegeten en wat drank ingekocht, om vervolgens zo dicht mogelijk bij het podium te kunnen gaan staan buiten de Golden Circle, en dan de waiting game...
Tickets gewonnen via Bonsai dus onverwacht topconcert van Bruce gezien. De band amuseerde zich te pletter, beetje melig middenstuk maar anders top.
Om 0u40 goed beginnen doorstappen naar fietsparking blauw en heel vlot weg geraakt.

En het is ook zo zonde dat sommigen het concert vroegtijdig moeten verlaten, enkel en alleen om die drukte vermijden!Ik ben ongeveer om 5u30 thuis gekomen en mocht direct gaan werken die parking om buiten te rijden was gewoon absurd 70 k mensen via 1 uitgang dit kan toch gewoon niet.
Way to go, bonsai!Tickets gewonnen via Bonsai dus onverwacht topconcert van Bruce gezien. De band amuseerde zich te pletter, beetje melig middenstuk maar anders top.
Om 0u40 goed beginnen doorstappen naar fietsparking blauw en heel vlot weg geraakt.