Live muziek & optredens

En het is ook zo zonde dat sommigen het concert vroegtijdig moeten verlaten, enkel en alleen om die drukte vermijden!
Ze moeten echt terug die pendelbussen naar de andere kant zwieren en de volksstromen spreiden.
Voor geen geld in de wereld dat ik vroeger zou vertrekken om de drukte te vermijden, wanneer thé Boss juist on fire was en zen beste hits begon te spelen.
 
Voor geen geld in de wereld dat ik vroeger zou vertrekken om de drukte te vermijden, wanneer thé Boss juist on fire was en zen beste hits begon te spelen.
Ik ben van hetzelfde principe. Als een concert goed is, dan wil ik het gewoon zien van het begin tot het einde.
Op een festival als Werchter of Pukkelpop zie je wel veel bezoekers die wat komen shoppen.
Tien minuten van die act, dan nog eens 10 minuten van iets anders, en zo de ganse dag door.
Op het einde hebben ze dan zogezegd enorm veel concerten gezien, terwijl ze er waarschijnlijk geen enkel volledig hebben uitgekeken.
 
Bij deze ook geleerd dat de drummer van de E-street band de vader is van de huidige drummer van Slipknot. It runs in the family, as they say.
Yes indeed. Hij was op Graspop om zijn zoon live aan het werk te zien.

Jay Weinberg heeft nog ingevallen voor z'n vader Max. Daaruit bleek dat spelen met de E-street band niet zo simpel was. Stijle leercurve en uren aan een stuk moeten spelen. Jay kreeg elke dag een lijst met 5 liedjes die hij moest leren, waarvan er dan 2 of 3 's avonds gespeeld gingen worden tijdens het optreden zelf.

Als ik mij goed herinner zei die zelfs dat spelen bij E-street even 'zwaar' was als op tour gaan met Slipknot en heel erg onder de indruk was van hun werkethiek.
 
Ja ik was echt onder de indruk hoe goed die “oude man” kon drummen. Alle muzikanten van de E-street band waren trouwens top!

Edit:

Trouwens flagrante leugen in Het Journaal, men was rechtstreeks bij Ann De Bie, juist toen The River gespeeld werd. Zij als journaliste zat te verkondigen dat dit de eerste keer was dat dit gespeeld werd in deze tour, en dat dit speciaal voor België was. Terwijl hij The River 2 dagen voorheen in Birmingham had gespeeld.

Tot zover de geloofwaardigheid van de pers (weeral).
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand geweest gisteren?
Ik vond het fantastisch, compleet weggeblazen bij sommige stukken, was er echt nie goe van.
 
Heb hem al 2x live gezien, beide waren ontzettend goed. Wel spijtig dat geen van beide keren mijn favoriete soundtrack "Hans Zimmer - Journey to the Line" aanbod is gekomen.

Was wel uniek dat hij de vorige liveshow voor het eerst de soundtracks van The Last Samurai live heeft gespeeld en natuurlijk de ongelooflijke cellist Tina Guo die de show toch altijd naar een ander niveau tilt :)
 
Godver. Theme van "The Crown" toevallig gepasseerd? Dan ist dubbel godver.

Al jaren op de bucketlist en me weeral ontglipt.
 
Godver. Theme van "The Crown" toevallig gepasseerd? Dan ist dubbel godver.

Al jaren op de bucketlist en me weeral ontglipt.

Geen The Crown, denk dat die dat nooit live heeft gespeeld. Hier is de setlist:
Inception, Wonder Woman, Man of Steel, Gladiator, POTC, Top Gun Maverick, The Last Samurai, The Dark Knight, Dark Phoenix, Dunkirk, Dune, Interstellar, Lion King, No Time to Die, Inception

Spijtig genoeg worden zijn setlists met de jaren minder, zeker door OST No Time to Die, Dune, Dark Phoenix, Wonder Woman, Dunkirk die de sets vervangen van oudere soundtracks zoals Angels & Demons, The Thin Red Line, Driving Miss Daisy, Rain Man, Thelma & Louise, The Da Vinci Code
 
Godver. Theme van "The Crown" toevallig gepasseerd? Dan ist dubbel godver.

Al jaren op de bucketlist en me weeral ontglipt.
Nope, niet gepasseerd, toppunt was voor mij Gladiator, Last samurai (dat einde 😪) en mijn favoriet Interstellar.
 

Geen The Crown, denk dat die dat nooit live heeft gespeeld. Hier is de setlist:
Inception, Wonder Woman, Man of Steel, Gladiator, POTC, Top Gun Maverick, The Last Samurai, The Dark Knight, Dark Phoenix, Dunkirk, Dune, Interstellar, Lion King, No Time to Die, Inception

Spijtig genoeg worden zijn setlists met de jaren minder, zeker door OST No Time to Die, Dune, Dark Phoenix, Wonder Woman, Dunkirk die de sets vervangen van oudere soundtracks zoals Angels & Demons, The Thin Red Line, Driving Miss Daisy, Rain Man, Thelma & Louise, The Da Vinci Code
Wacht he, dit meent ge nie, ik ben doorgegaan tijdens No time to die, omdat 1. Geen grote fan van en 2. Dan was Ik de massa voor, dus Inception is er nog na gekomen dan?? 😏🤦
 
Terug
Bovenaan