Live muziek & optredens

Heb hem al 2x live gezien, beide waren ontzettend goed. Wel spijtig dat geen van beide keren mijn favoriete soundtrack "Hans Zimmer - Journey to the Line" aanbod is gekomen.

Was wel uniek dat hij de vorige liveshow voor het eerst de soundtracks van The Last Samurai live heeft gespeeld en natuurlijk de ongelooflijke cellist Tina Guo die de show toch altijd naar een ander niveau tilt :)
Idd, Guo is een fantastische muzikante die ook nog eens enorm expressief speelt.
 
Weet er iemand of een Werchter Combi Parking ticket effectief voor elke dag geldig is? Als in: ik ga elke dag op en af rijden.

Maar ik zie ook: "Elk parkingticket is slechts eenmaal geldig"

En nu zei iemand tegen mij dat het ticket compleet vervalt van zodra je af de parking rijdt, idem met de combi tickets. Dat lijkt me heel vreemd om een zo een ticket dan combi te noemen? Want Wat is het verschil met heel het weekend op dezelfde parking te staan of elke dag op en af te rijden?
 
Weet er iemand of een Werchter Combi Parking ticket effectief voor elke dag geldig is? Als in: ik ga elke dag op en af rijden.

Maar ik zie ook: "Elk parkingticket is slechts eenmaal geldig"

En nu zei iemand tegen mij dat het ticket compleet vervalt van zodra je af de parking rijdt, idem met de combi tickets. Dat lijkt me heel vreemd om een zo een ticket dan combi te noemen? Want Wat is het verschil met heel het weekend op dezelfde parking te staan of elke dag op en af te rijden?
Combi parking tickets zijn voor diegene dat camping gaan als ik me niet vergis?
 
Moest er iemand toevallig nog ticket over hebben voor Flogging Molly in Deurne op zondag, laat me aub weten, ik ben nog hopeloos op zoek.


Hetzelfde geldt voor de vrijdag en zondag van Rock Werchter :D
 
Ticketje kunnen bemachtigen. Iemand een idee indien Rivierenhof in Deurne zowel staan als zitplaatsen heeft of is dat gewoon allemaal staanplaatsen ?

Wil voorkomen dat ik te laat kom om staanplaatsen te garanderen.
 
Ticketje kunnen bemachtigen. Iemand een idee indien Rivierenhof in Deurne zowel staan als zitplaatsen heeft of is dat gewoon allemaal staanplaatsen ?

Wil voorkomen dat ik te laat kom om staanplaatsen te garanderen.
1687603537345.png


Er zijn staan- en zitplaatsen.
 
Ticketje kunnen bemachtigen. Iemand een idee indien Rivierenhof in Deurne zowel staan als zitplaatsen heeft of is dat gewoon allemaal staanplaatsen ?

Wil voorkomen dat ik te laat kom om staanplaatsen te garanderen.

OLT is voornamelijk zittend te doen hoor. Veel staanplaatsen zijn er niet. Het vlakke gedeelte is volledig staand normaal.

2020-07-19-olt-rivierenhof-absynthe-minded-037.jpg
 
Oké , dat wil zeggen dat de staanplaatsen wel erg beperkt zullen zijn.
Of zal dat wat vrij verloop zijn ?

Om eerlijk te zijn kom je voor eender welke plek best op tijd op OLT, nu voor Flogging Molly zal het overgrote deel willen rechtstaan dus zal het zeker drummen worden.

Best iets drinken na het optreden:biglaugh:
 
Om eerlijk te zijn kom je voor eender welke plek best op tijd op OLT, nu voor Flogging Molly zal het overgrote deel willen rechtstaan dus zal het zeker drummen worden.

Best iets drinken na het optreden:biglaugh:
Heb jij al een ticket gefixt voor JID?
 
De organisatie in Werchter is dit jaar echt wel een gigantische ramp blijkbaar. Wat is er veranderd? Kan me herinneren dat ik op TW Classic ook eens een uur heb aangeschoven om van de parking te komen maar de toestanden van dit jaar heb ik toen niet gezien...
 
De organisatie in Werchter is dit jaar echt wel een gigantische ramp blijkbaar. Wat is er veranderd? Kan me herinneren dat ik op TW Classic ook eens een uur heb aangeschoven om van de parking te komen maar de toestanden van dit jaar heb ik toen niet gezien...
Vrijwel alles de laatste 2 jaar is gedaald in kwaliteit, of simpelweg duurder geworden. Ik was deze ochtend met mijn vrouw nog ah rouwen over een bepaalde hummus die niet meer hetzelfde is.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan aannemen dat de Corona jaren organisaties serieus in financiële problemen heeft gebracht, en dat alles duurder is etc... je ziet het overal, maar de organisatie van een evenement qua aankomst & vertrek, dat is toch essentieel?
 
Terug
Bovenaan