Live muziek & optredens

Iemand hier die weet hoe het zit met de parkeersituatie aan de Trix? Het is blijkbaar Sinksenfoor en morgen ga ik naar Death Grips. Is die 2 euro parking beschikbaar?
aan het twijfelen of ik met de auto zal gaan of met de trein...maar laatste trein is al om 22:37 dus zou redelijk wat missen dus ik volg @Creeping Death, moest ge antwoord krijgen... :)
 
Jammer geen nuttig antwoord. Hij dacht van wel.
Hij was daar den oprit op gereden en er was plek aan dat bedrijf dus is em daar gaan staan. 't was er niet druk en hij dacht wel auto's op de parking zelf te hebben gezien.

Edit: wat ik ook al heb gedaan: op de parking West van't Rivierenhof gaan staan. Da's 5 minuutjes stappen.
 
Vorig jaar een paar keer in het rivierenhof een concert bijgewoond. Zalig intiem en buitenlucht.
Rise against was zeer leuk en allemaal hun hits en toerist MC was een goede thuismatch.

Ps indien nodig mogen jullie voor mijn garage parkeren op 5 min van trix of sportpaleis
 
Death Grips was trouwens echt top :)

laatste keer dat ik ze had gezien was in 2013 in De Kreun. Ook alweer 10j geleden!
 
Toevallig zag ik een affiche van PKP 2010.

Toch zot hoor. Netsky, Parkway Drive, enz. allemaal in de kleinste lettertjes. Heel cool om te zien hoe die geëvolueerd zijn.
 
Toevallig zag ik een affiche van PKP 2010.

Toch zot hoor. Netsky, Parkway Drive, enz. allemaal in de kleinste lettertjes. Heel cool om te zien hoe die geëvolueerd zijn.
1688399594781.png


Bij deze. :D
 
Al even geleden dat ik ze nog live gezien heb maar ik vond dat altijd wel een feestje. Al hebben ze imo wel een eigen stijl waarvan ik me best kan inbeelden dat die bepaalde mensen ni kan liggen.

In tegendeel vind ik, ze hebben een eigen stijl maar vind het weel heel toegankelijk. Ik heb ze maintstage Werchter eens weten afsluiten dat was fenomenaal en ik had de indruk dat de hele wei dat ook vond.
 
10-15j geleden waren ze fantastisch maar imo zit er wat sleet op de formule. Vorig jaar op de Lokerse Feesten vond ik het niet veel soeps. Weinig eclectische mixmatch van stijlen waarmee ze bekend zijn geworden, maar veel vrij standaard electrohouse
 
In tegendeel vind ik, ze hebben een eigen stijl maar vind het weel heel toegankelijk. Ik heb ze maintstage Werchter eens weten afsluiten dat was fenomenaal en ik had de indruk dat de hele wei dat ook vond.
In mijn jongere jaren (lees begin 2000) heb ik ze ook enkele keren live gezien en dat was toen telkens top.
 

Wie wil mee? 😇
 
10-15j geleden waren ze fantastisch maar imo zit er wat sleet op de formule. Vorig jaar op de Lokerse Feesten vond ik het niet veel soeps. Weinig eclectische mixmatch van stijlen waarmee ze bekend zijn geworden, maar veel vrij standaard electrohouse
Toevallig heb ik ze vorig jaar twee keer gezien.

De eerste keer was in juni op Best Kept Secret. Daar draaiden ze veel van hun eigen (Soulwax) remixes. Dus inderdaad electro, al zou ik het zeker niet als standaard electrohouse omschrijven.

De tweede keer was in september op het openingsfestival van het vernieuwde KMSKA. Daar draaiden ze wel meer de eclectische mix van stijlen, ik herinner mij levendig dat Abba is voorbijgekomen :)

Waren twee totaal verschillende sets en ik heb er beide keren van genoten.
 
Terug
Bovenaan