Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FYPBij deze ook geleerd dat de drummer van de E-street band de vader is van de huidige drummer van Slipknot. It drums in the family, as they say.
Voor geen geld in de wereld dat ik vroeger zou vertrekken om de drukte te vermijden, wanneer thé Boss juist on fire was en zen beste hits begon te spelen.En het is ook zo zonde dat sommigen het concert vroegtijdig moeten verlaten, enkel en alleen om die drukte vermijden!
Ze moeten echt terug die pendelbussen naar de andere kant zwieren en de volksstromen spreiden.
Ik ben van hetzelfde principe. Als een concert goed is, dan wil ik het gewoon zien van het begin tot het einde.Voor geen geld in de wereld dat ik vroeger zou vertrekken om de drukte te vermijden, wanneer thé Boss juist on fire was en zen beste hits begon te spelen.
Yes indeed. Hij was op Graspop om zijn zoon live aan het werk te zien.Bij deze ook geleerd dat de drummer van de E-street band de vader is van de huidige drummer van Slipknot. It runs in the family, as they say.
Bij deze ook geleerd dat de drummer van de E-street band de vader is van de huidige drummer van Slipknot. It drums in the family, as they say.

Godver. Theme van "The Crown" toevallig gepasseerd? Dan ist dubbel godver.
Al jaren op de bucketlist en me weeral ontglipt.
Nope, niet gepasseerd, toppunt was voor mij Gladiator, Last samurai (dat eindeGodver. Theme van "The Crown" toevallig gepasseerd? Dan ist dubbel godver.
Al jaren op de bucketlist en me weeral ontglipt.
) en mijn favoriet Interstellar.Wacht he, dit meent ge nie, ik ben doorgegaan tijdens No time to die, omdat 1. Geen grote fan van en 2. Dan was Ik de massa voor, dus Inception is er nog na gekomen dan??
Geen The Crown, denk dat die dat nooit live heeft gespeeld. Hier is de setlist:
Inception, Wonder Woman, Man of Steel, Gladiator, POTC, Top Gun Maverick, The Last Samurai, The Dark Knight, Dark Phoenix, Dunkirk, Dune, Interstellar, Lion King, No Time to Die, Inception
Spijtig genoeg worden zijn setlists met de jaren minder, zeker door OST No Time to Die, Dune, Dark Phoenix, Wonder Woman, Dunkirk die de sets vervangen van oudere soundtracks zoals Angels & Demons, The Thin Red Line, Driving Miss Daisy, Rain Man, Thelma & Louise, The Da Vinci Code

Inception kerel. Ik wil u niet slecht doen voelen hé.Wacht he, dit meent ge nie, ik ben doorgegaan tijdens No time to die, omdat 1. Geen grote fan van en 2. Dan was Ik de massa voor, dus Inception is er nog na gekomen dan??![]()