Live muziek & optredens

Ik zie dat Tash Sultana naar Couleur Café komt.
Iemand al live gezien? Ik hoor van verschillende mensen dat het live een beetje "teveel van het goede" is, teveel loops door elkaar enz enz.
 
idd AC/DC en de zogenaamde grote vijf .zal je er niet zien maneke :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Electric Callboy is blijkbaar op zoek naar kleinere locaties. Diegene waar mijn contact werkt, gaat jammer genoeg ni door.

Kleinere locaties allemaal goed en wel maar die hebben meestal niet de budgetten die een EC ondertussen zal aanrekenen vermoed ik.
 
Kleinere locaties allemaal goed en wel maar die hebben meestal niet de budgetten die een EC ondertussen zal aanrekenen vermoed ik.
Ja, daar is het dus ook afgesprongen.
Wel bizar dat ze blijkbaar graag nog eens wat kleinere venues aan doen maar hun verwachtingen ni bijstellen.
 
Queens of the Stone Age komen na Werchter ook naar het Sportpaleis (ondanks ziekte van frontman)


:love:

Ook direct de reden geweten voor hun afzegging op Werchter vorig jaar.
 
Wie nog naar Tenacious D geweest vandaag?

Gigantisch respect wel voor hun, om in die bakoven die de Vorst Nationaal was vandaag alles te geven... vlgs mij was het daar dik boven de 30 graden en zij hadden dan nog al die spots op hun gericht...

Beelzeboss, Wicked Game en Fuck her Gently waren echt hoogtepunten.

Jammer dat de klank niet supper was afgesteld, de vocals werden geregeld verdrukt door het gitaarwerk en bij hun zou het net omgekeerd moeten zijn.

Blij dat ik ze eens in Europa aan het werk heb kunnen zien!
 
Ik was er ook in Vorst. Zalig met die ventilators aan hun voeten, wilde daar ook graag staan. Zot warm gisteren, ben zeker een kilo vermagerd van die sauna, haha. Voordeel is dat je alles uitzweet tegen dat je drank in je nieren zit :p

Alle gekende en toffe meezingers werden gespeeld en de sfeer was top! Ben blij dat ik ze eindelijk gezien heb :)
 
Inderdaad, wat een bakoven! Tegen het einde was de geur er ook naar :p
Die mannen weten wel hoe ze een publiek moeten entertainen.
 
Ik heb mijn schoenen moeten leeg gieten van het zweet :laugh:

Ik was verbaast of beter verrast, ik had nooit gedacht dat het er zo experimenteel aan toe zou gaan. Volgens mij was het merendeel van het optreden pure improv, gecombineerd met die heerlijke "live" visuals, prachtig.

Er is trouwens een live album uitgebracht van deze tour, geen idee of het even experimenteel klinkt.

 
Oeps helemaal gemist dat Darkside is gepasseerd.. Vanavond daarentegen wel present bij Swans in Antwerpen!!
 
Terug
Bovenaan