Live muziek & optredens

Mogelijks ook al wel tig keer gevraagd; iemand aanraders om in de buurt van Vorst Nationaal te parkeren? Trein is een optie, maar ik vrees dat ik dan voor de laatste nummers moet vertrekken.

Edit: Parking Globe vind ik hier terug in de thread/website.
Ge gaat toevallig ook niet naar Avril Lavigne morgen?
 
Mogelijks ook al wel tig keer gevraagd; iemand aanraders om in de buurt van Vorst Nationaal te parkeren? Trein is een optie, maar ik vrees dat ik dan voor de laatste nummers moet vertrekken.

Edit: Parking Globe vind ik hier terug in de thread/website.
Ik stond op de parking van Vorst Nationaal zelf laatste keer. Was er wel bij aanvangsuur en heb 15 EUR betaald maar P+R is helaas niet betrouwbaar, enkel open bij uitverkochte concerten zogezegd maar bij het laatste concert helaas niet open terwijl het nochtans wel uitverkocht was.

Veel andere opties heb je helaas niet.
 
Hoewel , er een overaanbod aan taxi’s zijn in Brussel .:eek:
 
Ik stond op de parking van Vorst Nationaal zelf laatste keer. Was er wel bij aanvangsuur en heb 15 EUR betaald maar P+R is helaas niet betrouwbaar, enkel open bij uitverkochte concerten zogezegd maar bij het laatste concert helaas niet open terwijl het nochtans wel uitverkocht was.

Veel andere opties heb je helaas niet.

Dat is gewoon niet waar. Parking Ceria Covi in Anderlecht, is gewoon een openbare p+r voor de stad Brussel die ze proberen te pushen voor concerten in Vorst met een voordelig tarief en bussen die voor de arena stoppen. Die is ALTIJD open.

Waar jij naar refereert is Parking Audi, wat geen P+R is, maar een private parking waar je tien Euro moet betalen en die ze openen als ze er eens zin in hebben. (Bij sommige uitverkochte concerten.)
 
Was wel redelijk goed. Zo goed als alle grote hits gespeeld. Al vond ik 505 (toch mijn favoriet) niet heel goed gebracht, omdat het wat afweek van het orgineel.

Nu moet ik wel bekennen dat het slaapgebrek door onze dochter ook wel behoorlijk irritant was. Ik moest vaak vechten tegen de slaap en mijn vrouw heb ik af en toe een por moeten geven omdat ze in slaap was gevallen :unsure: . We hadden zitplaatsen voor de duidelijkheid.
 
Mensen die hier wel eens alleen naar een optreden gaan? Ik ben in de zomer wel eens alleen naar een festival geweest en dat viel me toch tegen.
De tijd tussenin optredens liep ik wat verloren en eenmaal ik de optredens gezien had, wilde ik naar huis.

Concerten daarentegen lijkt me dan weer wat anders.
 
Mensen die hier wel eens alleen naar een optreden gaan? Ik ben in de zomer wel eens alleen naar een festival geweest en dat viel me toch tegen.
De tijd tussenin optredens liep ik wat verloren en eenmaal ik de optredens gezien had, wilde ik naar huis.

Concerten daarentegen lijkt me dan weer wat anders.
toch al paar keer alleen naar een concert geweest als ik niemand vind om mee te gaan - heb daar geen problemen mee (lang leve de smartphone vlak voor het optreden)

Hangt voor mij wel af welk genre. Als het echt om te "feesten" is ben ik toch liever in gezelschap.


wel nog maar één keer alleen naar een festival gegaan voor een dag (Pukkelpop 2009(?) dacht ik, dus ook een eeuwigheid geleden :)) - tussenin de optredens inderdaad wel wat vervelend
 
Mensen die hier wel eens alleen naar een optreden gaan? Ik ben in de zomer wel eens alleen naar een festival geweest en dat viel me toch tegen.
De tijd tussenin optredens liep ik wat verloren en eenmaal ik de optredens gezien had, wilde ik naar huis.

Concerten daarentegen lijkt me dan weer wat anders.
Ik ben dat sinds kort beginnen doen en is eigenlijk wel ontspannend. Met niemand rekening moeten houden en uiteindelijk sta je er toch voor de muziek. Vroeger was het altijd zoeken van "wie wil mee naar dit, wie wil mee naar dat", maar niemand luistert naar mijn obscure muziek, dus nu zeg ik foert, ik ga gewoon als ik zin heb. Meestal vallen optredens ook op werkdagen dus lang blijven plakken zit er ook niet in. Festival nog nooit alleen gedaan.
 
Concerten en een festival zoals Desertfest in Trix wel alleen gedaan, maar daar lopen uiteindelijk toch mensen rond die ik ken. Zoals BG'ers. :unsure:
 
Mensen die hier wel eens alleen naar een optreden gaan? Ik ben in de zomer wel eens alleen naar een festival geweest en dat viel me toch tegen.
De tijd tussenin optredens liep ik wat verloren en eenmaal ik de optredens gezien had, wilde ik naar huis.

Concerten daarentegen lijkt me dan weer wat anders.
Normaal nooit, betaal dan nog liever iemand z'n ticket om mee te gaan, maar deze zomer ga 'k toch eens een dag Alcatraz doen alleen, zien of dat dan voor herhaling vatbaar is.
 
Concerten en een festival zoals Desertfest in Trix wel alleen gedaan, maar daar lopen uiteindelijk toch mensen rond die ik ken. Zoals BG'ers. :unsure:
Same, in mijn eigen vriendenkring niet zoveel mensen met dezelfde smaak die combi zouden gaan naar DF. Dan ga ik wel alleen en verwacht daar iemand tegen het lijf te lopen die ik wel ken. Meestal gebeurt dat ook. Al wel een paar keer gebeurd dat ik niemand tegenkwam en dan is dat wel een beetje saai. In't vervolg neem ik een kleine paperback van een goed boek mee om sat op te vangen.Maar uiteindelijk zijn er geen dode momenten op DF want er is altijd wel een of ander bandje aan het spelen en verder zijn er ook de vinylstandjes om je bezig te houden.

Ik ben ook al wel alleen naar concerten gegaan, maar doe dat niet zo graag. Sure, je gaat voor de muziek, zoals @Hayrus zegt, maar de beleving is zo veel meer waard als je dat met anderen hebt mogen delen...
 
Ik heb geen andere keuze, de vriendengroep gaat hier amper naar optredens en als ze dan al gaan is het naar één of de andere commerciële StuBru rock groep die ik niet graag hoor :laugh:

Vroeger gingen we met een bende naar Dour en liep ik van 12 tot 22:00 alleen rond bands te ontdekken en lag de rest de ontkateren tot de DJ's aan de slag gingen.

Helemaal alleen naar een festival is wel pak minder leuk dan gewoon een optreden.
 
Terug
Bovenaan