Live muziek & optredens

Daar eens toegekomen net te laat met tickets voor boven op de tribune. Geen plek meer te vinden in den donker. Ook al vrij gevaarlijk om daar in het donker veel rond te tsjollen.
Bleek er nog een plekje te zijn, op de eerste rij, volledig centraal 😅
Kmoet zeggen, da's al een van de beste plaatsen die ik daar gehad heb.
Door de hoogte van de tribune vaak wel last van het grondlicht achter de band.

Ik zat daar voor Jon Hopkins, heerlijke plekken. Gelukkig speelde Hopkins zo strak dat ik m'n hoogtevrees vergat :unsure:
 
Gisterenavond naar Sylvie Kreusch geweest in de AB, toch lichtjes van mijn sokken geblazen. Ik kende er weinig van en vooral mijn vrouw grote fan, maar enorm goed concert.
 
Gisterenavond naar Sylvie Kreusch geweest in de AB, toch lichtjes van mijn sokken geblazen. Ik kende er weinig van en vooral mijn vrouw grote fan, maar enorm goed concert.
Heb die gezien op Bruis Maastricht een paar jaar geleden. Mijn vrouw en ik waren ook enorm positief verrast.
 
Straks naar Kludde en Welcome To Holyland in Asgaard Gentbrugge.


Nog BG'ers aanwezig?
 
Gisterenavond naar Sylvie Kreusch geweest in de AB, toch lichtjes van mijn sokken geblazen. Ik kende er weinig van en vooral mijn vrouw grote fan, maar enorm goed concert.
Dat had ik wel graag gezien. Niet mijn genre maar haar laatste album heeft hier toch al menig maal op gelegen.
Ik ga het eens in de gaten houden en in de toekomst proberen mee te pikken.


Volgende week Wiegedood in Gullegem. Toch al weer even geleden dat ik die live gezien heb. Ondanks het feit dat ik niet wild ben van het laatste album, toch heel benieuwd of dat live zo intens gaat worden.
 
Nog aan het twijfelen om vanavond naar The Tallest Man On Earth te gaan in de Roma.

blijft toch één van mijn favoriete artiesten, al een stuk of 6-7 keer gezien maar geen idee of ik zin heb in de rush naar Antwerpen na het werk
 
Planning voor mei geraakt ook al goed gevuld.
11/05 - Channel Zero - AB
14/05 - Ne Obliviscaris - Trix
15/05 - Militarie Gun - AB
18/05 tot 20/05 - dunk!festival

:woohoo::woohoo::woohoo:
 
Morgen Tokio Hotel :unsure:

Mss best een bouwvakkers koptelefoon boven een paar 35db mousen dopkes aandoen.
Wel grappig dat er nog geen 800 tickets verkocht zijn 😅


Moest iemand in aanloop naar de darkside concert nog de spirals lp willen, ik heb nog een ongespeeld exemplaar liggen omdat ik het per ongeluk dubbel gekocht heb :unsure:
 
Morgen Tokio Hotel :unsure:

Mss best een bouwvakkers koptelefoon boven een paar 35db mousen dopkes aandoen.
Wel grappig dat er nog geen 800 tickets verkocht zijn 😅


Moest iemand in aanloop naar de darkside concert nog de spirals lp willen, ik heb nog een ongespeeld exemplaar liggen omdat ik het per ongeluk dubbel gekocht heb :unsure:
56 EUR ; hallokes ...
 
Zal idd wel de voornaamste reden zijn.
Al waren er bij Ava max ook 51 die naast hun ticket voor de grote playbackshow nog eens 215 dollar betaald hebben voor een selfie en een handtekening nadien :unsure:
 
Morgen Tokio Hotel :unsure:

Mss best een bouwvakkers koptelefoon boven een paar 35db mousen dopkes aandoen.
Wel grappig dat er nog geen 800 tickets verkocht zijn 😅


Moest iemand in aanloop naar de darkside concert nog de spirals lp willen, ik heb nog een ongespeeld exemplaar liggen omdat ik het per ongeluk dubbel gekocht heb :unsure:
Je werkt voor de AB?
 
Zal idd wel de voornaamste reden zijn.
Al waren er bij Ava max ook 51 die naast hun ticket voor de grote playbackshow nog eens 215 dollar betaald hebben voor een selfie en een handtekening nadien :unsure:
De rij om binnen te mogen was inderdaad vree lang die dag.
Ben toch blij dat ik naar Fenne Lily gaan kijken ben die dag in de club :biglaugh:
 
Mogelijks ook al wel tig keer gevraagd; iemand aanraders om in de buurt van Vorst Nationaal te parkeren? Trein is een optie, maar ik vrees dat ik dan voor de laatste nummers moet vertrekken.

Edit: Parking Globe vind ik hier terug in de thread/website.
 
Nog mensen hier van plan om te gaan? Ik zou wel donderdag naar Godflesh gaan kijken
Ik kan helaas geen 3 dagen en twijfel nog hard tussen vrijdag of zaterdag. We Lost The Sea wil ik héél graag zien, maar op vrijdag staan er in totaal wel meer namen die ik wil zien.
 
Mogelijks ook al wel tig keer gevraagd; iemand aanraders om in de buurt van Vorst Nationaal te parkeren? Trein is een optie, maar ik vrees dat ik dan voor de laatste nummers moet vertrekken.

Edit: Parking Globe vind ik hier terug in de thread/website.

Park and Ride Covi Anderlecht lijkt me de meest makkelijke optie. De bus naar Vorst Nationaal is net ervoor en na de show staan de bussen terug gewoon klaar. Kleine 10 minuutjes.

Rond de arena zelf parkeren is een stresserend potje Russische roulette als je geen uren op voorhand komt, en nog duur ook. Bij Globe krijgen bvb de vip's voorrang, en als het bvb een semi uitverkocht event is zou ik het niet riskeren. Als hun lijstje vol staat, dan mag je gewoon een U-turn maken en hopen dat je ergens anders plek vind.
 
Terug
Bovenaan