Live muziek & optredens

Ik heb -denk ik- een kwartier tot 20 minuten staan wachten bij onze vriendengroep maar ik had geen spullen in een locker gestoken en ik was net zoals 2 andere maten apart met de wagen dus dan zijn wij doorgegaan omdat we niet wisten hoelang het nog ging duren... Denk dat de elektriciteit wel terug werkte toen wij doorgingen, heeft het nog lang geduurd daar?
Die electriciteit is nog een paar keer uitgevallen.
Ik heb niet op mijn klok gekeken maar het heeft echt wel lang geduurd en op het einde zag ik mensen uit frustratie gewoon proberen van die dingen open te breken...

Ook gewoon een idioot systeem. Wat is er mis met het gewone "dit is u locker en dit is de code" op een papiertje systeem?
 
Wat een feest!
Vorig jaar na Trix nog met mijn maat het erover eens dat we die show moesten koesteren want eens ze de grote zalen zouden spelen zou het minder zijn maar fuck, dat was ff mis. Die gasten zijn gewoon gemaakt voor deze shows. Mijn enkels zijn wel niet meer gemaakt om zo lang te springen merk ik vandaag ma soit, worth it!
Ook heerlijk om die paar "echte metalheads" hun kop te zien tijdens de backstreet boys :D

Enige minpunt: wat een shitshow was dat met die lockers?
En toch was de beleving vorig jaar op alcatraz, waar er een constante stroom van crowdsurfers was en je er een stoflong gratis bij kreeg, veel 'intenser'. Fijn dat ze het ook nog eens benoemden trouwens.
 
En toch was de beleving vorig jaar op alcatraz, waar er een constante stroom van crowdsurfers was en je er een stoflong gratis bij kreeg, veel 'intenser'. Fijn dat ze het ook nog eens benoemden trouwens.
Daar stond ik te veel naar achter (achter de stofwolk dus ik heb ze niet eens gezien) om die intensiteit bewust mee te maken.
 
En toch was de beleving vorig jaar op alcatraz, waar er een constante stroom van crowdsurfers was en je er een stoflong gratis bij kreeg, veel 'intenser'. Fijn dat ze het ook nog eens benoemden trouwens.
Hoh, ik vond het toch minstens even intens hoor.
 
En Melvins 25/6!
Met Lars Ulrich zijn zonen in het voorprogramma
metallica-lars.gif
 
Igorrr 🥳🥳 Energie, feestje, die drummer.. die zangeres! En opzwepende beats en deuntjes. Meer van dat
DWEF was ook terug subliem. Strak. Bij mij een live optreden kijk ik vaak specifiek naar 1 muzikant per nummer. Maar bij hen zuigen ze allemaal de aandacht.
Amenra was degelijk. Hier en daar een foutje en de zang van Colin bij het rustige stuk van ‘de evenmens’ was veel te stil. Zang van de bassist is wel stevig.
Hangman’s Chair was instrumentaal zeer goed maar de zang was live niet overtuigend.
 
Gisteren naar Welcome to Hell in Eindhoven geweest. Hellripper en Bütcher toch zeer overtuigende blackened speed/thrash metal bands. Venom Inc had ook een zeer leuke setlist. Enforcer kon me live minder overtuigen.
 
Iemand hier toevallig die als gastreporter of gastfotograaf naar Dry Cleaning wil in de Trix op 1 april voor BeyondGaming?
Kan zelf niet maar kan wel aan een guestticket/fotopas geraken.
 
Terug
Bovenaan