Live muziek & optredens

de parking aan de andere kant van de baan (5 min wandelen) is toch volledig gratis? Wij hebben vorige week alvast niets moeten betalen, geen slagbomen ofzo


Kruisje is ingang van de parking, via een trap kan je te voet snel naar de trix zelf (rode lijn)

Ik wist niet dat je daar op mag, ik sta daar al eens voor m'n werk omdat in dat gebouw van ons een klant zit, staat duidelijk dat het privé domein is maar dan kijken ze er toch niet echt naar. Goeie tip.

Wij stonden vroeger op de parking van de Carrefour maar dan moet je wat geluk hebben want groot is die niet.
 
Ik wist niet dat je daar op mag, ik sta daar al eens voor m'n werk omdat in dat gebouw van ons een klant zit, staat duidelijk dat het privé domein is maar dan kijken ze er toch niet echt naar. Goeie tip.
Ik sta daar al jaren.
Ik neem dezelfde oprit vd Single maar ipv naar rechts te gaan richting slagbomen ga ik achter dat gebouw staan. Nog nooit problemen mee gehad. Uiteindelijk zijn die bedrijven ook gesloten op dat uur dus ik denk nu ook niet dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Soit, tonight we got the moves!! Heel benieuwd wat dat gaat geven in zo'n grote zaal. Vorig jaar in Trix was het in elk geval fenomenaal!
 
Neenee, je begrijpt me verkeerd, ik hoop gewoon op een langer schlagerstuk omdat het live is straks. :tongue:
Ah zooo, ja dat zou wel tof zijn. 't Staat op hun setlist, we zullen zien.

Nog nooit in Lotto Arena geweest. Trui of t-shirt?
10 of 15 pinten op voorhand?
In de broek plassen of toch naar 't toilet gaan?

Spannend zeg.
 
Afgelopen zondag Bullet for my valentine wat laten schieten.
(had toch opeens kans om tickets te kopen via wachtlist AB, maar gezien op setlist.fm dat ze een erg zwakke setlist speelden, toch maar laten varen).

Moet zowat de eerste keer zijn dat ze naar BE komen, dat ik niet ga.

Soit, ze komen op 6 augustus naar lokerse feesten.

Probleem is dat ik die dag smorgens land in zaventem na 3 weken thailand.
Dus dilemma: met de trein stoppen in lokeren (moet ik passeren) en nog rap het concert mee pikken? maar wat dan met mijn valies?
En daags nadien eerste werkdag....

Nee ik weet het niet zo goed.
Laatste album kon me niet echt bekoren... m
 
Allez waar zitten al die BGers hier :unsure:

Ik zit op het middenplein :D
Ik ben lui, dus zitplaatsen. Linksachter.

IMG_20230302_202258.jpg
 
Als er iets in het Sportpaleis te doen is, is de parking Spoor Oost(ik denk toch dat die zo noemt) ook open. Deze is wel duurder. Maar omdat wij geen 2 euro stuk bij hadden en geen risico wilden nemen hebben wij een tijdje geledend aar geparkeerd.
Deze parking is aan dezelfde kant van Trix, een paar meter richting Sportpaleis.
Ik zie mezelf wel op die foto 😁
 
Heel jammer dat ik Future Palace gemist heb. Blijkbaar was dat de eerste support act en ik kon zweren dat ik het andersom gezien had op het programma. Holding Absence was niet echt m'n ding.

Electric Callboy was weer top. Naar vanvoor geweest tijdens het eerste lied om de moshpit te vervoegen en er uiteindelijk gedurende de hele show niet meer uit geraakt.

Tijdens het crowdsurfen op Fuckboi oogcontact gehad met de zangeres van Future Palace terwijl ik uit volle borst meezong en wees naar haar "I just need you to stay". Dat had ze opgemerkt en wees terug en zong naar mij.

Ik ben verliefd denk ik.
 
Wat een feest!
Vorig jaar na Trix nog met mijn maat het erover eens dat we die show moesten koesteren want eens ze de grote zalen zouden spelen zou het minder zijn maar fuck, dat was ff mis. Die gasten zijn gewoon gemaakt voor deze shows. Mijn enkels zijn wel niet meer gemaakt om zo lang te springen merk ik vandaag ma soit, worth it!
Ook heerlijk om die paar "echte metalheads" hun kop te zien tijdens de backstreet boys :D

Enige minpunt: wat een shitshow was dat met die lockers?
 
Enige minpunt: wat een shitshow was dat met die lockers?
Ik heb -denk ik- een kwartier tot 20 minuten staan wachten bij onze vriendengroep maar ik had geen spullen in een locker gestoken en ik was net zoals 2 andere maten apart met de wagen dus dan zijn wij doorgegaan omdat we niet wisten hoelang het nog ging duren... Denk dat de elektriciteit wel terug werkte toen wij doorgingen, heeft het nog lang geduurd daar?
 
Terug
Bovenaan