Live muziek & optredens

10/03/2023 Vorst .

-IGORRR
-AMENRA
-DER WEG EINER FREIHEIT
-HANGMAN’S CHAIR
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Swans in Antwerpen op 15/6. Ik stel me toch wel serieus vragen bij de venue, Bourla lijkt me geen geschikte plek hiervoor. Wat denken jullie?
 
Ga het er op wagen. Alleen nog effe de praktische kant regelen: m'n vriendin werkt op donderdagen tot 20u.
Dus moet is zien hoe ik de opvang voor de kinderen regel. Hopelijk is't ni uitverkocht tegen dat ik dat dat rond is.

Benieuwd of ze zich aan de geluidsnormen gaan houden of niet. Een paar jaar terug in den Botanique werd er op de site al expliciet vermeld dat ze dat niet deden en dat het sterk aangeraden was om oordoppen mee te nemen.
 
ik zal het u laten weten eens het gepasseerd is ;)
1676532504903.png
 
Voorlopig lijstje voor de rest van het jaar:

Panic at the disco!
Måneskin
Snoop Dogg
Arsenal
Tenacious D
Rock Werchter combi
Placebo (Lokerse)
Blur (Lokerse)
Fall Out Boy

Ja, daar moet nog wel wat spul zoals extra festivals bij he.
 
Dit jaar ga ik de volgende bands live aan het werk zien: Fuzz, King Gizzard and the Lizard Wizard, Russian Circles, Cult of Luna, Swans. Nog geen festival tickets binnen gehaald want ik ga weinig tijd hebben deze zomer om naar concerten te gaan.
 
Dit jaar ga ik de volgende bands live aan het werk zien: Fuzz, King Gizzard and the Lizard Wizard, Russian Circles, Cult of Luna, Swans. Nog geen festival tickets binnen gehaald want ik ga weinig tijd hebben deze zomer om naar concerten te gaan.
King Gizzard and the Lizard Wizard komt ook naar Pukkelpop.

Russian Circles en Cult of Luna op Alcatraz?
 
King Gizzard and the Lizard Wizard komt ook naar Pukkelpop.

Russian Circles en Cult of Luna op Alcatraz?
Nee, ze passeren ook langs AB samen. Alcatraz line-up ziet er nog niet zo slecht uit voor een doom fan, maar ik heb er deze zomer geen tijd voor en over het algemeen prefereer ik wel zaalshows omdat pretty much iedereen daar is voor dezelfde redenen.
 
Weet er iemand of dat eigenlijk ieder jaar zo is dat de ticketverkoop voor Pukkelpop start en de namen wat op zich laten wachten?
Wanneer zullen we in godsnaam heel die line-up hebben.
 
Ik herinner mij dat zo, ja. De volledige affiche, die best lang is, wordt lang na aanvang ticketverkoop pas gepubliceerd. Ze zijn wellicht nog volop aan het programmeren.
 
Terug
Bovenaan