Live muziek & optredens

Kaartje gekocht voor de donderdag van Rock Werchter. Heb ik eindelijk mijn voucher van de afgelaste editie kunnen gebruiken.
 
Verschil in Vorst Nationaal op de tribunes ten opzichte van de vloer is enorm.
Gisteren alle vier de bands vooraan beluisterd en was geweldig goed.

Inderdaad op tijd komen is een must en ik stond op Parking Globe.
 
Gisteren naar Robbie Williams gaan kijken in het Sportpaleis en fuck dat was heerlijk :D
20% zelfspot en 80% arrogantie met genoeg talent to back it up. Best goed van stem, leuke show, veel humor en gewoon goeie nummers ook.
 
Verschil in Vorst Nationaal op de tribunes ten opzichte van de vloer is enorm.
Gisteren alle vier de bands vooraan beluisterd en was geweldig goed.

Inderdaad op tijd komen is een must en ik stond op Parking Globe.
Idem, heb daar nog nooit in de tribunes gezeten. Al moet ik wel zeggen dat ik op fietsafstand woon dus nog nooit met de auto geweest.
Al blijft mijn favoriete zaal wel de AB :D
 
Voila, het nieuwe jaar alvast goed ingezet 😍


Morgen Apocalyptica (en Epica) in de AB.
 
Voila, het nieuwe jaar alvast goed ingezet 😍


Morgen Apocalyptica (en Epica) in de AB.
Epica in de AB? Damn.
 
Stornzy en Lil Nas X op hoge posities op Rock Werchter zetten is wel een baller move. Het mocht Billie geweest zijn, het had Billie moeten zijn, maar Stormzy is wel een erg coole act als noodoplossing.

Liever hij dan een Mumford and Sons, Florence of Arcade Fire in elk geval. Eventjes 50 000 man die "Fuck Boris" gaat roepen...ik zie het zitten.

Lil Nas X kan de zondag ook wel een dikke show neerzetten, toch zeker als zijn zang niet teveel op die playbacktape steunt. Zo een nummers als Montero, Industry Baby of Starwalking zijn gewoon steengoed.
 
De Kreun

10-02-2023
- PSYCHONAUT
- The Waltz

22-02-2023
- DYSCORDIA
- Patroness
- Aeveris

25-02-2023
- Brutus
 
Terug
Bovenaan