Live muziek & optredens

Ik ga soms met vrienden en soms alleen...
Maar uiteindelijk heb ik nog niet vaak gehad dat ik ergens alleen toekwam en niemand kende. De "death metal scene" in België is klein genoeg om na al die jaren dat ik naar die concerten ga altijd wel iemand bekend tegen te komen.

Maar ook wel al keer of 3 alleen naar Nederland geweest voor een optreden. Tussen de bands door is het idd soms wat vervelend als je niemand kent maar zo'n ramp is dat nu ook niet imo.
 
Nooit alleen.

Vorig jaar had ik graag Slipknot, Limp Bizkit en Bring Me The Horizon gezien op PKP. Maar toen vond ik geen vrienden die er een heel weekend voor over hadden.

Ik ben al meegeweest met m'n vrouw naar Bruno Mars, Justin Timberlake, Adele, Ed Sheeran, Years & Years, enz. Dus is zij dan met veel plezier mee geweest. En zo komen we overeen hé. :smile:

Ik heb zelfs de indruk dat ze de smaak wat te pakken heeft. Ze is aan het twijfelen om mee te komen naar Alcatraz dit jaar.
 
Wa inside info over een mogelijk cool optreden in november. Big band, small venue. Lijkt me wel iets cools te kunnen worden als het rond geraakt.
 
Terug uit Parijs waar ik Bruce Springsteen 2 keer gezien heb.
Man man, wat een artiest, wat een band.

Korter dan ik gewend was van hem ("maar" 2u30 ongeveer) maar alles klopte wel. Je merkte wel aan set en houding dat het een afscheidstournee was dus maandagavond wel met de krop in de keel gestaan, beseffende dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat ik hem live aan het werk ga zien.
 
Ik ga eigenlijk bijna altijd alleen naar concerten :unsure: maar das ook wel een beetje omdat ik vaak pas last minute weet of ik kan gaan of niet.

Festivals meestal wel met mensen. Maar hangt ook een beetje van festival tot festival af (een gent jazz heb ik alleen gedaan vorig jaar en dat valt goed mee bv, is ook maar enkele bands per avond natuurlijk).
 
Robert Cray in de Koningin Elisabethzaal. Ik haat vaak staande ovaties, maar ik heb er zonet een gegeven 😳
 
Toch wel weer een geweldige editie, Dunk!festival. Juist vreselijk licht om te fotograferen. Nog erger dan vorige jaar :rofl:

Use Knife :love::love::love:
Morgensoll :love::love::love:
Nordic Giants :love::love::love:
Slumberland :love::love::love:
Godflesh :love::love::love:

Compleet verslag volgt binnenkort.
 
Terug uit Parijs waar ik Bruce Springsteen 2 keer gezien heb.
Man man, wat een artiest, wat een band.

Korter dan ik gewend was van hem ("maar" 2u30 ongeveer) maar alles klopte wel. Je merkte wel aan set en houding dat het een afscheidstournee was dus maandagavond wel met de krop in de keel gestaan, beseffende dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat ik hem live aan het werk ga zien.

Ik hebt tickets voor TW Classic, kijk er enorm naar uit, wist wel niet dat het zijn afscheidstournee zou zijn, maar idd, zijn leeftijd doet dat wel vermoeden, waardoor ik hem absoluut nog wou zien. Echt blij dat ik tickets kon vastkrijgen.
 
Ik hebt tickets voor TW Classic, kijk er enorm naar uit, wist wel niet dat het zijn afscheidstournee zou zijn, maar idd, zijn leeftijd doet dat wel vermoeden, waardoor ik hem absoluut nog wou zien. Echt blij dat ik tickets kon vastkrijgen.
Officieel is er nog niks bekend of het afscheid zou zijn of niet maar de setlist etc deed het mij wel vermoeden.
Ook het feit dat ze quasi niks veranderen qua setlist (terwijl hij anders een wandelende jukebox is) is apart.
 
Officieel is er nog niks bekend of het afscheid zou zijn of niet maar de setlist etc deed het mij wel vermoeden.
Ook het feit dat ze quasi niks veranderen qua setlist (terwijl hij anders een wandelende jukebox is) is apart.
Hij is 75 en Little Steven, Nils, Gary, Max, Roy, ... allemaal vooraan in de 70. Dat de energie niet is als tien jaar geleden valt wel te verwachten natuurlijk. Aan de andere kant, doe het maar als zeventiger.

Ik ga Bruce twee keer aan het werk zien de komende weken. Kijk er al enorm naar uit. Vermoedelijk zal het wel zowat de laatste kans zijn om hem op deze manier te zien optreden.
 
Hij is 75 en Little Steven, Nils, Gary, Max, Roy, ... allemaal vooraan in de 70. Dat de energie niet is als tien jaar geleden valt wel te verwachten natuurlijk. Aan de andere kant, doe het maar als zeventiger.

Ik ga Bruce twee keer aan het werk zien de komende weken. Kijk er al enorm naar uit. Vermoedelijk zal het wel zowat de laatste kans zijn om hem op deze manier te zien optreden.
Miami Steve had ook iets gezegd een tijdje geleden over de setlist. Dat hij redelijk constant wordt gehouden omdat ze een verhaal proberen vertellen. En dan de songkeuze doet me wel vermoeden dat dit wel eens de laatste keer Bruce + E Street kan zijn.

Ik sta dus ook op ticketswap voor Landgraaf :D
 
url=https://postimg.cc/hJKg2cZr]
1679381871.webp
[/url]
 
Terug
Bovenaan