Amai zeg. Ik vind het op z'n zachts gezegd een erg uitdagend en tof spel.
Maar de bossen en zelfs bepaalde enemies zijn voor mij persoonlijk op dit moment harder dan Bloodborne. Ik heb net de Scrapped Watchmen gebeat, maar dat heeft mij toch 20 a 30 pogingen gekost. De enige bosses in Bloodborne/Dark Souls waar ik zo mee lag te sukkelen waren Laurence en Ornstein & Smough.
Bijkomende vraag: Ik merk dat je niet kan dodgen als je een enemy aim locked, maar ik heb wel al vids gezien van spelers die dit wel kunnen? Nochtans op ongeveer hetzelfde punt in de game. Waar unlock je dit? Google maakt mij niet echt veel wijzer tbh.
Maar de bossen en zelfs bepaalde enemies zijn voor mij persoonlijk op dit moment harder dan Bloodborne. Ik heb net de Scrapped Watchmen gebeat, maar dat heeft mij toch 20 a 30 pogingen gekost. De enige bosses in Bloodborne/Dark Souls waar ik zo mee lag te sukkelen waren Laurence en Ornstein & Smough.
Bijkomende vraag: Ik merk dat je niet kan dodgen als je een enemy aim locked, maar ik heb wel al vids gezien van spelers die dit wel kunnen? Nochtans op ongeveer hetzelfde punt in de game. Waar unlock je dit? Google maakt mij niet echt veel wijzer tbh.
Ondertussen kan ik zijn phase 1 quasi blindelings, maar phase 2 is een ander paar mouwen. Waar ik bij phase 1 steeds progressie maakte, heb ik dat hier voorlopig (nog) niet. Het irritantste is dat de meerderheid van mijn deaths gebeuren omdat ik op bepaald punt volledig ingesloten raak in een hoek en ik geen kloten meer zie welke attacks er komen.
Ondanks het feit dat hij blijkbaar nog een last minute AoE a la Ebrietas had en dat mij bijna oneshotte.
Wtf was me dat. Op den duur geraakte ik daar steevast met nog meerdere heals, maar in het begin was dat gewoon instant kill. Ik heb in het begin geprobeerd om dat te leren parrien, maar dat is quasi onbegonnen werk gezien dat geen frequente aanval is. 1 verkeerd getimed parry en je bent zo dood als een pier. Dan geprobeerd om te dodgen, maar met wisselend succes. De eerste keer dat ik die aanval overleefde had ik 'm uiteindelijk bijna dood. Ik dacht rustig blijven en niet haasten, maakt hij zich klaar voor zo'n tweede aanval. Ik geprobeerd met een ultieme charged attack voor die aanval erdoor kwam, overleefde die dat toch wel niet met 1 hp and a dream zeker.