Lies of P

Lies of P

Ik heb hem jongens ! Ik heb hem !!! Ooo boy oo boy. :-) platinum is binnen ! 😍😍😍 opgeven zit er niet in ma ik heb toch wel gevloekt ! Love it ! Klaar voor de volgende :-)

Hier net in act 11 na 24 uur, momenteel level 74. Spel wordt wel iets makkelijker, heb sinds de king of puppets eigenlijk niet echt meer last gehad met een boss.

Hier net in act 11 na 24 uur, momenteel level 74. Spel wordt wel iets makkelijker, heb sinds de king of puppets eigenlijk niet echt meer last gehad met een boss.
Zal act 11 wel een beetje verandering in brengen. Maar inderdaad ik dacht ook dat het spel veel moeilijker ging zijn.

Gisteren alle eindes gedaan van de game en nu enkel nog maar alle records nodig van NG+ en we zijn er klaar mee.

@wolfen doet het pijn als ik je zeg dat je alle 3 de eindes in één NG playtrough kon halen? :p

Tell me more? :D
Bevat veel spoilers, zelf als ik het vaag houd.

Kort samengevat: Je doet een Lie playtrough van begin tot eind, na dat je de eerste boss van chapter 11 verslaat neem je een save backup. Je moet nu een keuze maken bij een character dat je einde beinvloed. Kies de eerste keer om het personage te laten leven en speel het spel helemaal uit ( true final boss ook verslaan ). Zet je backup terug en kies nu voor de tweede optie om het personage te laten sterven en ga verder met je Lie playtrough, speel tot je de laatste baas verslaat ( niet de true final boss ) en pak opnieuw een backup. Deze keer laat je jezelf eerst sterven bij de laatste beslissing in het spel en je krijgt een 2de einde. Zet je backup terug en kies er nu voor om tegen de true final boss te vechten en krijg het 3de einde met full humanity. Dit laatste einde krijg je enkel als je humanity zeer hoog is door veel te liegen en als je er voor gekozen hebt het personage te laten sterven. Kiezen om het personage te laten leven gaat je altijd het andere einde geven ongeacht je humanity.

Gisteren alle eindes gedaan van de game en nu enkel nog maar alle records nodig van NG+ en we zijn er klaar mee.

@wolfen doet het pijn als ik je zeg dat je alle 3 de eindes in één NG playtrough kon halen? :p
🙈🙈🙈 ik heb het pas achteraf ontdekt dat dit mogelijk was. Dit omdat ik niet eerst even naar de trophys had gekeken voor ik ben gestart. Was er blind in gegaan eerste run en daarna “ omdat ik zo te zien echt enorm veel had gevonden de eerste run “ dat ik pas voor platinum ging gaan. Maar zeker op het laatste waar ik toch even ben blijven hangen had ik wel zo iets van kalf had ge eerst gekeken was het al gedaan :) maar heb er wel van genoten. Enorm. Was ook zen geld waard want de teller staat op 87u :)

Edit: niet te min da ik het ook terug zo zal doen met lords of the fallen. Alleen is de kans klein dat ik deze platinum ga spelen. Bij souls ook niet gedaan en dan bij elden ring wel. We zullen zien :-)

Bevat veel spoilers, zelf als ik het vaag houd.

Kort samengevat: Je doet een Lie playtrough van begin tot eind, na dat je de eerste boss van chapter 11 verslaat neem je een save backup. Je moet nu een keuze maken bij een character dat je einde beinvloed. Kies de eerste keer om het personage te laten leven en speel het spel helemaal uit ( true final boss ook verslaan ). Zet je backup terug en kies nu voor de tweede optie om het personage te laten sterven en ga verder met je Lie playtrough, speel tot je de laatste baas verslaat ( niet de true final boss ) en pak opnieuw een backup. Deze keer laat je jezelf eerst sterven bij de laatste beslissing in het spel en je krijgt een 2de einde. Zet je backup terug en kies er nu voor om tegen de true final boss te vechten en krijg het 3de einde met full humanity. Dit laatste einde krijg je enkel als je humanity zeer hoog is door veel te liegen en als je er voor gekozen hebt het personage te laten sterven. Kiezen om het personage te laten leven gaat je altijd het andere einde geven ongeacht je humanity.
Zat net voorbij dat stuk, maar ga de platinum laten dan, of toch niet voor direct.
Gisterenavond wel Laxasia neergekregen, was idd al terug iets pittiger.

Ben wel echt geen fan van bosses met twee health bars, dat ze dan gewoon op de helft van de health bar switchen naar hun tweede fase. Dan kunde tenminste u items en Legions correct managen.

Zat net voorbij dat stuk, maar ga de platinum laten dan, of toch niet voor direct.
Gisterenavond wel Laxasia neergekregen, was idd al terug iets pittiger.

Ben wel echt geen fan van bosses met twee health bars, dat ze dan gewoon op de helft van de health bar switchen naar hun tweede fase. Dan kunde tenminste u items en Legions correct managen.
Het enige waar ik me aan stoor is de cutscénes tussen phases, kvind ze altijd te lang duren, ge zijt bezig en gefocused en dan moet ge in eens zitten wachten, kweet dat je ze de 2de keer kan skippen, ma kweni kvind da altijd maar irritant :p

Vast bij The Nameless Puppet al 2 dagen aan het proberen maar ik geef het op :(
Wilde die zo graag platinum hebben maar is niet doenbaar voor mij.
Heb die vooral verslagen door veel weg te lopen en dodgen, geen enkele perfect guard gedaan. Phase 2 ook wel veel met mijn legion arm op geschoten en veel items op gegooid, aanvallen kwamen soms wel iets te snel op elkaar... Eerste fase kreeg ik wel neer zonder damage.

Ga ook niet platinum gaan voor dit spel, geen zin in NG+, vond het spel wel plezant, maar ook wel wat storende elementen dat me beletten om het nog eens te spelen. Bosses voelden echt te vaak als damage sponges om het zo moeilijk te maken.

Spel blijft wel positieve nasmaak behouden hoor, gewoon niet genoeg om het direct nog eens te doen.

Ik zit nu in chapter 9 in NG+, gisteren pas voor de eerste keer meer dan 1 poging nodig gehad voor een boss ( in NG+ ) smerig moeras monster xD

Vast bij The Nameless Puppet al 2 dagen aan het proberen maar ik geef het op :(
Wilde die zo graag platinum hebben maar is niet doenbaar voor mij.
Effe laten rusten. Ik weet wat je bedoeld. Ik heb het een week laten liggen. Daarna na de 2 of 3de try neer en met gemak. Was echt vreemd. Op ng+ kan die nogal heftig uit de hoek komen. Wat je ook eens kan testen is uw grindstone niet te gebruiken. Dan reageert die volledig anders dan als je wel uw grindstone gebruikt.

Gewone playtrough , gisteren nog geprobeerd : fase 1 lukt aardig maar 2é fase lukt langs geen kanten , zal het effe laten rusten denk ik.
Zit met advance build en gebruik de Acidic Crystal Spear , mss es respec overwegen maar met de spear speel ik wel graag.
Ik speel ook een advance build, maar denk dat elektriciteit beter werkt, want het is een pop, geen human. Wat ik in die fight wel vooral deed was dicht bij hem blijven en rond hem dodgen en vooral aanvallen nadat hij een lange combo gedaan had of wanneer hij achter je springt en nooit te veel hits proberen doen. Genoegen nemen met 1/2 en back to defending.

Die act 11 is wel heel erg langdradig, mannekes. Ook ineens veel groter enemies die redelijke bullet spunges zijn.
Qua balancing is de game toch niet echt top naar mijn gevoel.

Ik speel ook een advance build, maar denk dat elektriciteit beter werkt, want het is een pop, geen human. Wat ik in die fight wel vooral deed was dicht bij hem blijven en rond hem dodgen en vooral aanvallen nadat hij een lange combo gedaan had of wanneer hij achter je springt en nooit te veel hits proberen doen. Genoegen nemen met 1/2 en back to defending.
Yes eindelijk neer gekregen na kweet nie hoeveel pogingen :) Heb mijne Electric Coil Stick Weapon gebruikt en zoals je zei afwachtend spelen.
Nu naar new game+

Yes eindelijk neer gekregen na kweet nie hoeveel pogingen :) Heb mijne Electric Coil Stick Weapon gebruikt en zoals je zei afwachtend spelen.
Nu naar new game+
New game+ gaat echt vlot gaan. Als je nu de juiste beslissingen hebt genomen hoef je hem alvast geen 2de keer te doen :-) ik had dat geluk niet en op ng+ was die echt nog een tikkeltje moeilijker. Blijft toch gewoon een top game he !

Terug
Bovenaan