Lies of P

Action PC PS5 PS4 XBOX Lies of P

Ben ook aanbeland bij de nameless puppet. Die fase 2, hoho, stevige kost. Bijt er voorlopig nog mijn tanden op stuk.

Ik moet enkel nog de playthrough doen zonder liegen. Moet ik dan nog eens die nameless puppet op NG+ doen? Ik hoop van niet.
 
Ben ook aanbeland bij de nameless puppet. Die fase 2, hoho, stevige kost. Bijt er voorlopig nog mijn tanden op stuk.

Ik moet enkel nog de playthrough doen zonder liegen. Moet ik dan nog eens die nameless puppet op NG+ doen? Ik hoop van niet.
Je gaat altijd minstens 2 keer hem moeten verslaan. Of je dat in NG+ doet of niet hangt af van hoe je het aangepakt hebt.
 
Je gaat altijd minstens 2 keer hem moeten verslaan. Of je dat in NG+ doet of niet hangt af van hoe je het aangepakt hebt.
Aha. In dacht gelezen te hebben als je de eerste play steeds de waarheid neemt en dan nameless puppet dat je in ng+ dit niet meer hoeft te doen. My bad. Jup dan komt hij een tweede keer jongens. Geen zorgen ! Komt allemaal goed.
 
Aha. In dacht gelezen te hebben als je de eerste play steeds de waarheid neemt en dan nameless puppet dat je in ng+ dit niet meer hoeft te doen. My bad. Jup dan komt hij een tweede keer jongens. Geen zorgen ! Komt allemaal goed.
Nee beide eindes buiten die waarbij je hem bewust niet doet unlocken pas na dat je hem verslaat en hebben beiden een andere keuze die er aan vooraf gaat in chapter 11 zelf. Je zal hoe dan ook twee keer de laatste 2 bosses moeten ook al neem je een backup na de eerste boss van chapter 11. Maar om het dan zo te doen moet je wel altijd gelogen hebben ipv de waarheid gesproken te hebben anders ga je het ene einde niet kunnen halen.
 
Ok, daar vreesde ik al wat voor.
Ondertussen wel neer gekregen na ongeveer 15 pogingen en aan Ng+ begonnen. Tot nu toe wel heel easy. Op een klein uurtje spelen zit ik al aan act 4 en nog geen enkele keer gestorven. Hopelijk blijft het even vlot gaan tot act 11.
 
Ok, daar vreesde ik al wat voor.
Ondertussen wel neer gekregen na ongeveer 15 pogingen en aan Ng+ begonnen. Tot nu toe wel heel easy. Op een klein uurtje spelen zit ik al aan act 4 en nog geen enkele keer gestorven. Hopelijk blijft het even vlot gaan tot act 11.
Ik vond van wel, NG+ was makkelijker dan NG. Ik heb wel de laaste boss niet meer gedaan in NG+
 
Ben net aan chapter 8 begonnen. Wat een fantastische souls game is Lies of P toch. Op dit moment voor mij top 3 materiaal incl de echte From Software games. Buiten heel af en toe wat texture popping is er werkelijk niets dat me stoort aan deze game.
 
Uitgespeeld, op alle vlakken een topper en must play voor iedere souls fan.

Deze playthrough was ik Motivity build. Greatsword of fate -> Big pipe wrench + Fire axe handle en geëindigd met Live puppet's axe blade + Fire axe handle. Legion was heel het spel Puppet String.

Nameless puppet was dood na 2 tries. Dat was een kleine anti-climax.

De NG+ run zal een Technique run worden. Benieuwd of het dan nog zo vlot zal gaan. :LOL: (Amazon heeft Lords of The Fallen nog steeds niet verstuurd, dus heb tijd.)

Heb wel 2 vragen:

Waarvoor dient die gouden stargazer? (Pilgrim's path)

Wat is de connectie met Pinnokio en Wizard of Oz?
 
Laatst bewerkt:
Dat moerasmonster op ng+, die fase 2, wat is dat man? Op zich gaat het wel, tot hij zijn run-fase begint, instant kill doordat je omver gelopen wordt en niet meer recht geraakt. Toch al op zitten vloeken.
 
Ik ben uiteindelijk voor Advance build gegaan en gaat op dit moment heel vlotjes (laatste 3 bosses 1st try). Straks beginnen aan Chapter 6.

Ter info Heb mijn bestelling bij Amazon voor Lords of The Fallen geannuleerd. Ik zie op site dat het beschikbaar is, zij zeggen van niet. Zo kan ik blijven wachten... Morgen wordt het geleverd door Bol.
 
Ik ben uiteindelijk voor Advance build gegaan en gaat op dit moment heel vlotjes (laatste 3 bosses 1st try). Straks beginnen aan Chapter 6.

Ter info Heb mijn bestelling bij Amazon voor Lords of The Fallen geannuleerd. Ik zie op site dat het beschikbaar is, zij zeggen van niet. Zo kan ik blijven wachten... Morgen wordt het geleverd door Bol.
Dat is een externe seller, via Amazon zelf is het idd nog steeds niet beschikbaar.
 
Gisteren dit spel eens getest bij ne maat en ben wel fan (al ging ik het sowieso wel kopen). Eerste boss wel direct aangename kennismaking met de moeilijkheidsgraad van de game :laugh:

Enige vraag: Is parry echt een must in deze game? Ik heb bv. Bloodborne meermaals uitgespeeld zonder ook maar één visceral attack te gebruiken in bossfights, dat vond ik namelijk wat te OP en haalde voor mij de fun uit de fights.

Wat ik wel jammer vind is dat je blijkbaar niet kan rollen als je aim locked on is.
 
Ik zit nu vast bij Simon Manus op ng+. De tweede fase is echt onvergeeflijk, zo weinig kans om hem te hitten en zijn health bar is echt zot groot.
Iemand een goede build of tips die het wat makkelijker maken? Ik heb momenteel Technique build met puppet live axe.
 
Gisteren dit spel eens getest bij ne maat en ben wel fan (al ging ik het sowieso wel kopen). Eerste boss wel direct aangename kennismaking met de moeilijkheidsgraad van de game :laugh:

Enige vraag: Is parry echt een must in deze game? Ik heb bv. Bloodborne meermaals uitgespeeld zonder ook maar één visceral attack te gebruiken in bossfights, dat vond ik namelijk wat te OP en haalde voor mij de fun uit de fights.

Wat ik wel jammer vind is dat je blijkbaar niet kan rollen als je aim locked on is.
Die parry was voor mij ook de perfecte rng. Ik kwam er maar niet mee weg. Dus je zal er zeker geen probleem mee hebben om hem dan nog uit te spelen. Alleen kan het uw stress level een beetje verminderen als je ze toch iets of wat kan :)

Ik zou bloodborn echt eens een kans moeten geven als ik dat zo allemaal lees. Hmmzz
 
Ik zit nu vast bij Simon Manus op ng+. De tweede fase is echt onvergeeflijk, zo weinig kans om hem te hitten en zijn health bar is echt zot groot.
Iemand een goede build of tips die het wat makkelijker maken? Ik heb momenteel Technique build met puppet live axe.
Had bij die zelf niet echt veel moeite. als ik het nog goed weet trachte ik hem snel te staggeren met die grindstone en met de police bat + moersleutel. Anders is de agis arm ook nog een optie.
 
Simon eindelijk neer op ng+ na zeker 50 pogingen. Nu nog die Nameless Puppet, het zal een cheese methode worden denk ik, want die fase 2 beginnen dodgen of parry’en is quasi onmogelijk. Fase 1 geraak ik relatief vlot door.
Soit, laatste achievement die ik nog nodig heb, dus ik ga ervoor. God weet hoe lang het gaat duren.
 
Die parry was voor mij ook de perfecte rng. Ik kwam er maar niet mee weg. Dus je zal er zeker geen probleem mee hebben om hem dan nog uit te spelen. Alleen kan het uw stress level een beetje verminderen als je ze toch iets of wat kan :)

Ik zou bloodborn echt eens een kans moeten geven als ik dat zo allemaal lees. Hmmzz
Bloodborne is mijn favoriete game aller tijden. Er komen weinig spellen dicht bij de flow, atmosfeer en lore van dat spel.
 
Terug
Bovenaan