LG oled reparatie

lammeken

Well-known member
Crowdfunder FE
Hoi

Ik heb een LG oled van 65inch.
Sinds kort loopt er een fijne lijn van boven naar onder. Voorlopig enkel merkbaar bij helder blauw.
Na wat opzoekwerk zit ik blijkbaar met een kapot paneel.

Iemand ervaring met zo een reparatie bij LG?
Doen ze moeilijk hierover om het paneel te vervangen? En gebeurt dit ter plaatse hier bij mij?

Alvast bedankt.
 
Ik heb voor mijn CX gewoon een afspraak gemaakt op de website van LG zelf. Je moet in dat formulier gewoon een foto van het probleem + uw aankoopbewijs doorsturen.

En dan komen ze dat gewoon bij u thuis vervangen. Ze contacteren u dan om een afspraak in te boeken.
 
Ik heb voor mijn CX gewoon een afspraak gemaakt op de website van LG zelf. Je moet in dat formulier gewoon een foto van het probleem + uw aankoopbewijs doorsturen.

En dan komen ze dat gewoon bij u thuis vervangen. Ze contacteren u dan om een afspraak in te boeken.
Ah top, bedankt.
 
Hoi

Ik heb een LG oled van 65inch.
Sinds kort loopt er een fijne lijn van boven naar onder. Voorlopig enkel merkbaar bij helder blauw.
Na wat opzoekwerk zit ik blijkbaar met een kapot paneel.

Iemand ervaring met zo een reparatie bij LG?
Doen ze moeilijk hierover om het paneel te vervangen? En gebeurt dit ter plaatse hier bij mij?

Alvast bedankt.
Hier ook gewoon thuisgekomen met een nieuw paneel en ze hebben dat vervangen op een kwartierke.
 
Binnen de hoeveel jaar is dit dan? Of tot hoeveel jaar zouden ze er zo makkelijk over gaan?
Niet dat ik problemen heb maar goed om te weten.
 
Binnen de hoeveel jaar is dit dan? Of tot hoeveel jaar zouden ze er zo makkelijk over gaan?
Niet dat ik problemen heb maar goed om te weten.
Vervangen kunnen ze altijd. Als de garantie vervallen is kan het wel zijn dat je ervoor moet betalen.

Mijn tv is nog maar 1,5jaar oud. Dus zal wel in de garantie vallen.
Hoop ik :unsure: .

Dat zal inderdaad wel onder garantie vallen. Kameraad van mij had van die zwarte vlekken (was een showroom model) en hebben gewoon een nieuw paneel gestoken onder garantie.
 
Mijne is net in september de twee jaar voorbij, dus die mag blijven werken zoals die nu doet :D
Zo'n paneel lijkt mij toch ook niet cheap te zijn als je het moet betalen?
 
Mijne is net in september de twee jaar voorbij, dus die mag blijven werken zoals die nu doet :D
Zo'n paneel lijkt mij toch ook niet cheap te zijn als je het moet betalen?
dan ben je inderdaag beter af met een nieuwe. paneel is +-50% van de kostprijs van het apparaat.

mijn 2016 oled doet het hier trouwens nog altijd zoals nieuw. brightness heeft altijd op 100% gestaan en lijkt nog even helder als dag 1. staat elke dag toch wel 3-4 uur op ...
 
Altijd tv in Nederland kopen dan ben je 6 jaar gedekt ipv 2 jaar (recht op een deugdelijk product) al moet je bij de meeste winkels serieus op je strepen staan.
 
Mijn c9 heeft nu ook veel dode pixels in de zijkanten aan de randen. Ik kom deze problemen veel tegen online. Tv is 3 maand uit garantie natuurlijk. Via Lg geprobeerd en ik zou 600 euro moeten betalen voor een nieuw paneel. Ja dat gaan we niet doen. Heb het voorstel geweigerd, ben eens benieuwd naar hun antwoord
 
Ik had vandaag via LG whatts app een link gehad om een klacht te sturen naar het management van LG. Dat heb ik gedaan met naar mijn mening een zeer correcte uitleg. Ik heb net al een antwoord van de president van LG Benelux dat mijn paneel kosteloos wordt vervangen. Dus voor mijn part zeg ik nu top naar service toe :)
 
Terug
Bovenaan