Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er heftig uit, pukkelpop-achtige downburst als ik de beelden zo zie.Niet normaal, nog nooit zoiets meegemaakt. Mijn plantjes buiten zwaar toegetakeld. Als bij wonder is mijn serre nog heel.
Ben er zeker van als je op dat moment hier buiten was je in het ziekenhuis beland was.Ziet er heftig uit, pukkelpop-achtige downburst als ik de beelden zo zie.
![]()
Noodweer maakt dodelijk slachtoffer: baby overleden door vallende tak in park van Ukkel
De schade is aanzienlijk, nadat een zware regen- en onweerszone gisteren over ons land trok. In Londerzeel werden <a href="https://www.hln.be/londerzeel/bewoners-van-polderstraat-in-londerzeel-meten-schade-op-na-valwind-ik-heb-drie-zonnepanelen-nog-steeds-niet-teruggevonden~a4b9242f/"...www.hln.be
Zie video bij de update van 18:27
Limburg (of toch het noordoostelijk deel dat nog niets gehad heeft) is nu idd als laatste aan de beurt.Onweer opkomst, wordt hier plots donker![]()
Hier ook niks gehad van betekenis, enkel veel en nog steeds regen. Wel mooie taferelen aan de lucht voor het aankwam.In Mol zeer weinig gemerkt. Wat een teleurstelling.
Brussels Airport is dicht. Vlucht van vriend is teruggekeerd.Lijkt te kloppen. Londerzeel, Ramsdonk, Leest en Heffen is een spoor van vernieling, omgewaaide bomen, afgerukte daken etc. Wat verder zelfs dak en eerste verdieping van een huis gewaaid.
Veel schade hier in de regio.
Even kortstondig dicht geweest toen het onweer daar overtrok bedoel je dan?Brussels Airport is dicht. Vlucht van vriend is teruggekeerd.
Naar zijn land van oorsprong?Brussels Airport is dicht. Vlucht van vriend is teruggekeerd.

Klopt niet. Ik volg ook af en toe Noodweerbenelux. Het is er soms over maar hier hadden ze wel gelijk.Noodweerbenelux is zowat het HLN van het weer. Sensatiezucht nie normaal
Dan heeft hij de beroemde Limburgse weerman nog niet op facebook. Die deelde kaartjes met windstoten tot 150km/uKlopt niet. Ik volg ook af en toe Noodweerbenelux. Het is er soms over maar hier hadden ze wel gelijk.
En er zit vanaf donderdag nog meer aan te komenVoor wie in het centrum zat maar niet midden onder de kern van de onweersbuien (grotendeels de lijn Brussel - Mechelen en het verlengde ervan meen ik), was het vooral veel wind en regen. Inzake is de hoeveelheid neerslag vandaag in Ukkel wel indrukwekkend: 41.5 mm. Da's meer dan de helft van normaal deze maand, en je moet daar bovenop ook nog de 8 mm van eerder deze maand bijtellen. Nog eens een record met de tiende te natte maand op rij komt zo weer binnen handbereik.
. Ik zal maar blij zijn zeker