Pieterjan94
Well-known member
Hier in de brousse van Limbabwe is het voorlopig wel erg warm en zonnig. Bedankt W-VL om er eentje for the team te nemen op dit moment.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij lopen in alles wat voor op de rest he.Hier in de brousse van Limbabwe is het voorlopig wel erg warm en zonnig. Bedankt W-VL om er eentje for the team te nemen op dit moment.
Ik vermoed dat "de kaarten", oftewel de wiskundige modellen, niet echt vaak/ooit met absolute zekerheden werken."Ik heb het afgelopen jaar al geleerd dat ik nooit mag zeggen dat het helemaal droog blijft, want er kan altijd wel ergens een bui openbreken. Dus ik zeg dat het ‘grotendeels’ of ‘meestal’ droog blijft."
En wat als de kaarten nu wel zeggen dat het helemaal droog blijft ?
Als weerman/vrouw moet je gewoon zeggen wat de voorspelling zegt en niet iets foutief zeggen omdat de mensen je daarop gaan aanspreken. Als je daar een probleem mee hebt dan moet je mijns inziens een andere job zoeken.
Doen we als het beter weer wordt.Ik vermoed dat "de kaarten", oftewel de wiskundige modellen, niet echt vaak/ooit met absolute zekerheden werken.
Misschien moet iedereen gewoon eens kalmeren over het weer?
Echt triestig hé. Het is dan mooi weer terwijl je werkt en je komt thuis na het werk en het is om zeep. En het is dit jaar al zo dikwijls mooi weer geweest in de voormiddag om dan 's avonds slecht te zijn.Toch eigenlijk om onnozel van te worden hé. Hardwerkende Vlamingen zitten de hele dag te werken en als ze gedaan zijn begint het te onweren. Kunnen we de dag niet beginnen met een zwaar onweer om nadien schoon weer te hebben?
Noodweerbenelux is zowat het HLN van het weer. Sensatiezucht nie normaalNeeeeeee, allez, misschien een beetje.
ik heb wel veel holy macaroni's gehoord![]()
Echte venten lopen tijdens het onweer.
Is het toeval dat Twisters volgende week uitkomt?In Vlaams-Brabant ook nog stralende zon en warm, hoor.
Een uurtje geleden pas een Be-Alert waarschuwing gekregen voor het onweer. Ofwel zijn onze weerdiensten slechter geworden, ofwel is het weer onvoorspelbaarder geworden.
Ja regen vind ik niet erg, maar rukwinden en bliksem is toch iets anders.
Route met weinig bomen kiezen en dan hopen dat ik niet neergebliksemd word zeker?

Serieuze supercell nu toch ze, kan gevaarlijk zijn