Avondland
Well-known member
Heerlijk fris kwakkelweer. Genieten! Dan kan je veel doen zonder te moeten zweten. Veel energie, geen loomheid en toch t-shirtweer.Tgaat zo regenen tijdens mijn bouwverlof he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk fris kwakkelweer. Genieten! Dan kan je veel doen zonder te moeten zweten. Veel energie, geen loomheid en toch t-shirtweer.Tgaat zo regenen tijdens mijn bouwverlof he![]()
Nog minstens 2 weken wachten. Volgens laatste update KMI vanaf morgen een hittegolf van 2 weken met al 5 dagen 30 graden of meer en geen afkoeling te bespeuren.Heerlijk fris kwakkelweer. Genieten! Dan kan je veel doen zonder te moeten zweten. Veel energie, geen loomheid en toch t-shirtweer.
Ik zie het probleem niet. Nu is het perfect doe weer dus ideaal wat regen in het verlof om niets te doen.Tgaat zo regenen tijdens mijn bouwverlof he![]()
En de horror gaat maar door.![]()
ICON komt met een grote blokkade voor volgend weekend, sterk hoog ten noorden van ons.
De echt pure extreme hitte weet ons niet te bereiken maar wel elke dag 30°C volgens dit scenario. En met regen heel ver weg, je moet naar Lapland of oost-Oekraïne en Rusland gaan voor een beetje regenval. Op de oceaan moet je al naar Groenland en Newfoundland gaan voor regenval.
En de horror gaat maar door.
We gaan ons best doen!Ik bereid me allesinds voor op weer een week dit topic volgen, vol met geklaag over de hitte, absurde uitspraken van 1 member, de ontelbare tegenuitspraken van de rest, en tusssendoor de kaarten van Lakigigar.
Bring it on!

Voorlopig zie ik dat nog niet in de vooruitzichten (en gelukkig maar).Hopelijk geen nachten meer van 25 graden, dat was er te veel aan.
Dan overweeg ik te slapen in een roze flamingo in mijn zwembad.Voorlopig zie ik dat nog niet in de vooruitzichten (en gelukkig maar).
Ik ga alvast de tent weer in de tuin zetten. Daar is het 's nachts stukken frisser dan in de slaapkamer.Dan overweeg ik te slapen in een roze flamingo in mijn zwembad.
Welja 30 graden overdag vind ik nog OK zo lang het ‘s nachts nog afkoelt en je ‘s morgens eens kan alles open zetten om te verluchten.Hopelijk geen nachten meer van 25 graden, dat was er te veel aan.