Lente en Zomer 2026

Vanavond schijnt de zon mogelijks alweer (kan blijkbaar nog 22C worden), cheer up. Was hier dinsdag ook zo. De meerdagen voorspelling is ook mooi warm zomerweer zonder extreme hitte (hopelijk). Het is tot nu toe al meer dan zomers genoeg geweest, idd soms met 2 gezichten. Maar eens een off dag in een zomerse periode is doodnormaal.

Het is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.

1dag regen of grijs of te fris, direct zagen of klagen ... 1dag te heet, direct zagen of klagen, t'is iets Belgisch zeker 🤷‍♂️
Een paar trollen ontlokken natuurlijk heel wat trolgedrag van andere gebruikers als tegenreactie.

Spijtig dat het topic zo wat verziekt geraakt.

Enkele pagina's terug heb ik ook eens wat zever gepost en ben daarvoor op de tenen getikt. Maar andere users mogen blijven nonsens posten helaas.

Ik ben in ieder geval erg blij met de normale zomerdagen en koelere nachten. Gisteren de hele match van de duivels in shirt en korte broek buiten kunnen zitten zonder te moeten puffen (omwille van het weer dan, niet omwille van de match). Dat zijn de heerlijke dagen. En ja dat is subjectief/individuele voorkeur. Maar ik kom het tenminste niet als de enige waarheid verkondigen.

Het is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.

1dag regen of grijs of te fris, direct zagen of klagen ... 1dag te heet, direct zagen of klagen, t'is iets Belgisch zeker 🤷‍♂️
Eigenlijk raar dat er geen 'dagelijkse ergernissen over het weer' topic is maar wel eentje voor te klagen over het werk. :thinking:

UStLC06.png

Uitstel van het zeer hete weer. Maar wel warm met 25°C en aangenaam zomers weer

Jxkf0Cf.png

Wat ook te zien is in de neerslagpluim.

Eigenlijk raar dat er geen 'dagelijkse ergernissen over het weer' topic is maar wel eentje voor te klagen over het werk. :thinking:
Ge kunt het aanmaken he, maar misschien ruimer zodat het beide richtingen kan. 'Je dagelijkse weer belevenis ' of zo. En dan kan dit topic meer theoretisch/wetenschappelijk gehouden worden

Terug
Bovenaan