Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
imho is de zomer voorbij nog voor die begonnen is. Tegenwoordig hebben we maar 1 seizoen het hele jaar lang: herfst.RIP Zomer 2026
Welkom ideale temperaturen bedoel je? Voor mij hoeft het hier heus geen 30+ te zijn.RIP Zomer 2026
Herfst met meer dan een week 30+ en volgende week weer warm.imho is de zomer voorbij nog voor die begonnen is. Tegenwoordig hebben we maar 1 seizoen het hele jaar lang: herfst.
Het zonnetje mag op zijn minst wel schijnen ipv dat depri grijs.Welkom ideale temperaturen bedoel je? Voor mij hoeft het hier heus geen 30+ te zijn.
Het is ocharm een paar uur grijs? Deze morgen scheen de zon nogHet zonnetje mag op zijn minst wel schijnen ipv dat depri grijs.

Het is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.Het is ocharm een paar uur grijs? Deze morgen scheen de zon nog
![]()

Een paar trollen ontlokken natuurlijk heel wat trolgedrag van andere gebruikers als tegenreactie.Het is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.
1dag regen of grijs of te fris, direct zagen of klagen ... 1dag te heet, direct zagen of klagen, t'is iets Belgisch zeker![]()
Eigenlijk raar dat er geen 'dagelijkse ergernissen over het weer' topic is maar wel eentje voor te klagen over het werk.Het is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.
1dag regen of grijs of te fris, direct zagen of klagen ... 1dag te heet, direct zagen of klagen, t'is iets Belgisch zeker![]()

Ge kunt het aanmaken he, maar misschien ruimer zodat het beide richtingen kan. 'Je dagelijkse weer belevenis ' of zo. En dan kan dit topic meer theoretisch/wetenschappelijk gehouden wordenEigenlijk raar dat er geen 'dagelijkse ergernissen over het weer' topic is maar wel eentje voor te klagen over het werk.![]()
Idd dit jaar mogen we niet klagen van slecht weer, al veeeeel mooie en droge dagen geweest in het voorjaar en nu onlangsHet is hier soms een soort dagelijks weer ergenissentopic.
Als dat zou uitkomen gaan ze ritten moeten cancellen in de Tour. Bij temperaturen ruim boven de 40 graden nog koersen dat lijkt mij niet meer verantwoord.Eerste keer dat ik 50°C op een weerkaart zie voor Frankrijk. Gelukkig 0 komma nul waarde (17 juli is veel te ver verwijderd) en stel me nu wel vragen of GFS wel niet weer overdrijft met hun waardes.... of er iets verkeerd gaat met dat model, want dit vind ik wel gestoord.
![]()
![]()
Hebt ge al een fleeceke gekocht om de barre zomermaanden te trotseren in La Belgique?12 graden, ijskoud en ongezond!
10 graden??? Hoe heb je dat overleefd?Bij mij een ijzige 10°C toen ik vertrok naar het werk met de fiets. Het is toch wel nodig om 's morgens een onderlijfje onder mijn fietskledij te dragen nu. Ideaal om wakker te worden wel.