Vorige week was het toch ook zo?
Dan heb ik daar precies door geslapen ofzo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week was het toch ook zo?

mssh moeten we ai met ideeën laten komen om de opwarming van de aarde aan te pakken. Enkel nog wat datacenters bijplaatsen.
De slimme mensen konden vroeger en nu zonder AI ook oplossingen vinden. AI is gemakzucht.was vroaDan heb ik daar precies door geslapen ofzo![]()
De slimme mensen konden vroeger en nu zonder AI ook oplossingen vinden. AI is gemakzucht.
Tuurlijk, ga ik niet ontkennen.Sorry dat is zoals zeggen dat computers ook gemakzucht zijn omdat we zelf kunnen tellen.
Terwijl al de technologie die we uitgevonden hebben mee hebben geholpen mensen te genezen van kanker, deze wereld en diens bevolking gewoon enorm vooruit geholpen heeft op alle vlakken.
En die technologie zal ook mee helpen de problemen die we nu hebben mee op te lossen.
Er zijn veel generaties die ons zijn voorgegaan die ook dachten dat ze de laatste waren die het goed zouden hebben.
Het is niet op jou bedoeld maar ik vind dat gevaarlijk dat nihilisme dat zowat de toon is bij veel mensen.
Nee, mensen zijn niet perfect en we hebben onze gebreken en uiteraard creëeren we problemen bij.
Maar godverdomme we staan toch ook onnoemelijk veel verder dan ocharme 80 jaar geleden toen we elkaar ook hier met miljoenen aan een stuk naar de slachtbank brachten aan het front.
Als we met z'n allen nu gewoon de handdoek in de ring gooien uit negativisme volgens de (helaas) wijdverspreide en foute logica dat wij mensen alles verknoeien tja dan gaan we inderdaad nergens geraken.
Ik ben blij dat aan de andere kant er nu en in onze geschiedenis mensen waren die wél oplossingsgericht dachten en en denken waardoor we veel van die uitdagingen het hoofd hebben kunnen bieden en getoond hebben dat wij als mensen intrinsiek goed zijn.
Bwoah.onnoemelijk veel verder dan ocharme 80 jaar geleden toen we elkaar ook hier met miljoenen aan een stuk naar de slachtbank brachten aan het front.
Same. De warmte zit ook binnen, en dat klein temperatuursverschil haalt weinig uit. Vanaf de ramen sluiten gaat de temperatuur weer omhoog.voor AI discussie is er een ander topic he gasten.
hier is het nog ok in de schaduw en momenteel staan alle ramen open omdat de buitenlucht toch nog wat koeler is, maar de zon is toch weer goed van jetje aan het geven. Ik ga zo blij zijn als deze periode achter de rug is. Ge wast u en 2 minuten later plakt ge terug van het zweet
Volgens KMI gaat het weer van dat zijn en natuurlijk juist wanneer LP zou beginnenHeeft er iemand een zicht op hoe zwaar ze denken dat het onweer vandaag gaat zijn? Ik heb écht geen zin om voor niks naar Werchter af te zakken.![]()

Hier zit een grote markt in. Je kunt ook een annulatievzk kopen. Aan 10% van de ticketprijs. Ticket en drankbonnen terugbetaald, als je een annulatievzk hebt.Feit. Ik lees dat er iemand juist voor €100 bonnen gekocht had. Dat zou ik kunnen zijnhopelijk komt er een refund maar ik betwijfel het.
Feit. Ik lees dat er iemand juist voor €100 bonnen gekocht had. Dat zou ik kunnen zijnhopelijk komt er een refund maar ik betwijfel het.
Zoals met bijna elk festival dat cashless werkt, is er een refundmogelijkheid. Ook voor Werchter Boutique was dit er al ongeacht de omstandigheden van deze editieHier zit een grote markt in. Je kunt ook een annulatievzk kopen. Aan 10% van de ticketprijs. Ticket en drankbonnen terugbetaald, als je een annulatievzk hebt.

https://www.worldometers.info/co2-emissions/co2-emissions-by-country/Alle posts de afgelopen dagen zijn een goede maatstaf wat er aan het gebeuren is: de opwarming van de aarde. Maar we staan nog maar aan de beginfase. Er komen gemakkelijk nog een paar graden bij.
Dus dit topic wordt echt hét belangrijkste topic van de komende jaren.
Mbt de concerten: ofwel ga je doodbakken (min 40C) op een geel-verbrande weide waar geen boom op staat (bomen kosten geld en onderhoud en zijn gevaarlijk bij wind nvdr), ofwel moet je voor 23h terug naar huis owv risico op gevaarlijke rukwinden (die de organisatoren failliet maken als er iets zou gebeuren), ofwel kijk je naar de livestreams op TV (zoals The Cure en Foo Figthers op PinkPop integraal uitgezonden zijn, maar wat bij een lege weide?), ofwel vraag je de stagebuilders een stormbestendig podium te bouwen (maar het is niet omdat het podium stormbestendig is, dat het publiek dat is).
Mbt de definitieve oplossing: die is eenvoudig. Vanaf morgen geen CO2 meer in de lucht blazen. En ook geen CH4, N2O, H2O. We gaan nog in een noodtoestandsituatie geraken, dwz dat de regeringen een verbod op CO2 gaan moeten uitvaardigen om de doodeenvoudige reden dat met de aarde niet te onderhandelen valt en dat de aarde het altijd gaat winnen.
Hierbij heel concreet: https://ibb.co/album/mbYfXyhttps://www.worldometers.info/co2-emissions/co2-emissions-by-country/
In deze hypothetische edoch ook totaal onrealistische situatie zou dit, indien belgie het doet, het CO2 gehalte 0.22% doen dalen.
Intussen veroorzaakt ook elke toetsaanslag hier een kleine CO2-uitstoot. airco's die momenteel op volle kracht draaien verbruiken eveneens energie. Levensbelangrijke zaken waar onze maatschappij op draait zoals ziekenhuizen stoten CO2 uit, net als de productie en het transport van voedsel, bouwmaterialen en zowat alles wat we dagelijks gebruiken. Ik ben oprecht benieuwd hoe jij dat concreet voor je ziet.