Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier is toch wel wat afgekoeld nu het onweer min of meer voorbij isNu het onweer voorbij is is het wel weer gewoon benauwd![]()
Hier ook wel zeker 3-4 graden minder binnen maar 28 is nog altijd niet aangenaam, zal nog wel een paar nachten duren eer die hitte hier echt uit het huis is. Buiten is het nu wel heerlijk, nog altijd wat lichte regen en bliksem.Hier is toch wel wat afgekoeld nu het onweer min of meer voorbij is
Vandaar "dat we dat gemist hebben" omdat het niet boven België ontstond.Die eerste golf is er nooit geweest.
Dat onweer boven Nederland is boven Nederland zelf ontstaan.
Vorige week was het toch ook zo?Hasselt is aan de beurt. Nog nooit zoveel bliksem gezien. Gaat echt constant. Absurd
op het werk was het 30 min werken 30 min pauze en dat was "maar" met 37 gradenWat mij opviel is dat er eigenlijk betrekkelijk weinig echte flits/donderslagen waren. Eerder een continue zwaar gerommel onder een stroboscoop.Hier bangelijk zware storm nu (Mechelen).
Bliksem is bijna constant licht...
idemLos doorgeslapen![]()
Op mijn weer apps zijn ze iets milder wel![]()
Pluim van gisterenavond bij EC bevestigt. Donderdag alweer dicht bij de 30 terug. En zaterdag gaat ook al naar de 30, net zoals het gemiddelde voor volgende week.
![]()
Bij GFS van deze nacht de middellange termijn een beetje opgewarmd denk ik. En zeker het gemiddelde op de lange termijn nu ook hoger hier, dus GFS pikt dit nu ook op (al is de control run wel niet zo goed maar op die termijn maakt dat eigenlijk weinig uit). Dus de trend blijft er wel inzitten.
En wat is de reactie van onze wereldleiders op deze stormen? Inderdaad ja, nul komma nul. Deze planeet gaat er aan. Zo simpel is het.2 Keer in de week zo'n stevig onweer. Impressionant wel. En net zoals dagenlang die hoge temperaturen redelijk ongezien in België
Is onzin.op twitter zie ik overal tweets dat we binnenkort een nieuwe hittegolf krijgen van 41 graden ? ik overleef dat nietop het werk was het 30 min werken 30 min pauze en dat was "maar" met 37 graden
Ergste was meer oostelijker. Regio Brussel, Mechelen, Antwerpen, Hasselt. Zo die kanten op.Hier in regio Geraardsbergen viel het eigenlijk wel mee qua wind dan.
Veel flitsen en 15-tal min echt gieten.
Het onweer vorig weekend was zwaarder heb ik de indruk.
Misschien maar best zo![]()