Pluim van gisterenavond bij EC bevestigt. Donderdag alweer dicht bij de 30 terug. En zaterdag gaat ook al naar de 30, net zoals het gemiddelde voor volgende week.
Bij GFS van deze nacht de middellange termijn een beetje opgewarmd denk ik. En zeker het gemiddelde op de lange termijn nu ook hoger hier, dus GFS pikt dit nu ook op (al is de control run wel niet zo goed maar op die termijn maakt dat eigenlijk weinig uit). Dus de trend blijft er wel inzitten.