Vorige week zaterdag ontstonden alle buien boven Belgie en uiterste noorden van Frankrijk. Dan is buienradar inderdaad onbruikbaar omdat je de buien niet ziet tot ze boven uw huis hangen wat het geval was waar ik woonde en dat voor langere tijd.Als er 1 ding duidelijk was de voorbije week, is het dat buienradar gewoon onbruikbaar is voor dit soort onweders. Die komen en gaan constant en telkens zeer hevig en zeer lokaal.

