BigBear
Member
Dat is wel een enorm dappere, bewonderenswaardige beslissing. Want dit is natuurlijk een enorme teleurstelling voor die 10000 mensen die er al waren, voor de artiesten, voor alle betrokken partijen en zal wss ook wel een serieuze financiële kater achterlaten. Ik denk niet dat je je voor zoiets kan verzekeren.Misschien best dat DefCon is afgeschaft. De combinatie van drgs en hitte is gewoon vragen om problemen. Idem met alcohol trouwens![]()
Maar het is wel bijna zeker dat er hierdoor levens gered zijn.
