Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer ik de resultaten van de weerstation van het KMI bekijk, zie ik nergens meer dan 3 mm. Het heeft dus niet direct echt goed geregend, maar 't is natuurlijk beter dan niets.
Zou men dan gewoon beter niks zetten en zeggen dat het nig te onduidelijk is.Veel onzekerheid, het kan donderdag gaan van 1mm tot 100mm (volgens GFS)
Ik vermoed dat dit gewoon de verschillende opties zijn die het GFS computermodel berekent waarbij er dus opties zijn die 1mm geven en andere die 100mm. Dat is dus gewoon de output die wij vervolgens vertalen als veel onzekerheid.Zou men dan gewoon beter niks zetten en zeggen dat het nig te onduidelijk is.

Het is al een paar dagen dat KMI of buienradar zegt dat het regent maar er amper wat valt. Het mag gaan gebeuren.Kansen op zwaar onweer (Estofex Lvl 2) met veel regen vanavond voor het westen en het centrum van het land.
Vannacht is het een maat voor niets geweest, zo te zien heeft het wel een beetje gedruppeld maar het was ook niet veel meer dan dat.
tot daarnet ging het hier onweren... das ook weer gedaan volgens het KMI. Morgen regen...Kansen op zwaar onweer (Estofex Lvl 2) met veel regen vanavond voor het westen en het centrum van het land.
Vannacht is het een maat voor niets geweest, zo te zien heeft het wel een beetje gedruppeld maar het was ook niet veel meer dan dat.
tot daarnet ging het hier onweren... das ook weer gedaan volgens het KMI. Morgen regen...

het begint hier te regenen! nog redelijk stevig maar niet extreem.Nog eventjes geduld, late middag / avond zal het wel prijs zijn