Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Pfff, dat vind ik toch wel heel lastig voor mensen die er niet/weinig van kennen.
hangt eigenlijk een beetje af van de opdracht.

Bij Marvel denk je toch vooral aan superhelden vs aliens, en minder aan gebouwen of voertuigen.
dus als de opdracht gewoon is om zo'n gevechtsscene weer te geven, is dat eigenlijk niet zó heel moeilijk zonder universe-kennis, denk ik?

als je echt een superheld krijgt toegewezen, wordt het al moeilijker, dan moet je die al kennen. en als je die dan nog in een voor hem herkenbare omgeving moet droppen, dan moet je het idd wel kennen.

waarschijnlijk hangt van zo'n opdracht dan ook hier geen eleminiatie van af. Je kan dan discussiëren over een eventueel voordeel, maar in "onze" versie hebben de slechtste Star Wars builders uiteindelijk wel de finale gewonnen.
 
Terechte winnaar! Zat het meest complex in elkaar imo. Ik kijk al uit naar volgende editie. Samenspel tussen Kurt en de andere presentator was zalig! Ik vind het ergens wel eerlijk dat de brickmasters meer stemmen krijgen.
 
Gotta tell ya, ik vond die 2 presentators vorig seizoen supervervelend maar ik merkte dat ik ze dit seizoen wel tof begon te vinden :unsure: Alé, toch zeker Ruben. Kurt is nogal cringy en een programma als Lego Masters is niet 100 % zijn ding vind ik.
 
Ik vind Ruben ook ruimschoots de leukste van de 2.
Heb echt het idee dat Kurt er alleen bij zit omdat er nu eenmaal een Vlaming en een Nederlander moeten zijn omdat het in beide landen uitgezonden wordt.
 
Ze kunnen daar wel $100.000 winnen. Das zowat 4x van wat je hier kunt winnen.
....
Maar na nog geen 5 minuten word ik al een beetje onnozel van dat overdreven Amerikaanse gedoe.
 
Is dat nog steeds met Will Arnett als presentator? Ik ben daar een grote fan van, maar die Amerikaanse versie is zo fout en pijnlijk en fake, echt niet aangenaam.

Edit: ah blijkbaar was er maar één seizoen van de Amerikaanse.
 
Terug
Bovenaan