Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Niks mis mee imo. Heb er zelfs respect voor gekregen sinds zijn politieprogramma.

Je kijkt toch ook niet naar dat programma voor de presentator...
 
ik zou eens naar Peelman kijken in The Masked Singer, moest ik jullie zijn.
Kurt Rogiers vond ik nog wel ok, als Lego Masters presentator hoor. Die hollander vond ik erger, ge krijgt echt de indruk dat die Lego voor kinders vindt.
 
Niks mis mee imo. Heb er zelfs respect voor gekregen sinds zijn politieprogramma.

Je kijkt toch ook niet naar dat programma voor de presentator...
Vind hem ook best ok met alles dat hij deed tot en met ‘Andy op patrouille’. Erna is hij gewoon te hyped en loopt hij ook wat naast zijn schoenen. Het spontane is er wat af precies.
 
Nieuw seizoen maar matig onthaald blijkbaar ? En dan vooral de presentatie. Ik zie niet meteen waarom, het is al een hele opluchting dat die Hollander ook vervangen is. Het is een hoop minder drama en domme moppen. Peelman is gewoon Peelman, niet gemaakt voor presentatie maar an sich lijkt me dat wel een toffe gast.

Over de bouwwerken, toch al een paar leuke dingen gezien.
 
Andy Peelman is echt alles wat er mis is met de 'showbizz' in Vlaanderen. Ik vind dat een enorm irritante presentator, maar het viel al bij al nog mee in de eerste aflevering.

Ik vond het vooral opvallend dat het lijkt alsof ze maar weinig inschrijvingen hadden. Samengestelde teams, maar 1 vrouwelijke kandidaat, mensen die aangeven dat ze nog maar een 1 maand terug aan het bouwen zijn...
 
Ik vond het vooral opvallend dat het lijkt alsof ze maar weinig inschrijvingen hadden. Samengestelde teams, maar 1 vrouwelijke kandidaat, mensen die aangeven dat ze nog maar een 1 maand terug aan het bouwen zijn...
idd dat viel wel op ja
 
Ik vond het vooral heel chaotisch en een stap terug. Ben het eerste seizoen nog eens aan het kijken en dan valt dat echt wel op. De presentatie is precies heel ongeïnteresseerd in LEGO en dan heb ik het nog niet over hoe de commentaar van de jury vlakaf van een kaartje gelezen wordt. Het niveau van de kandidaten lijkt me ook wat minder, maar dat is moeilijk te zeggen na één aflevering.

Het enige positieve vind ik de nieuwe brickmaster, al vond ik de vorige twee ook wel goed.
 
Vond het wel OK, vind beide presentators meer uitstaanbaar dan vorige 2 eigenlijk maar dat is een smaak zeker. Erger me eigenlijk meer aan beeldkwaliteit en scherpte, heel vaak wazige shots toch?
 
Vond het wel OK, vind beide presentators meer uitstaanbaar dan vorige 2 eigenlijk maar dat is een smaak zeker. Erger me eigenlijk meer aan beeldkwaliteit en scherpte, heel vaak wazige shots toch?
Ah neen ik vond de presentatie heel simpel en weinig enthousiasme. Ze kennen precies niks van LEGO en interesseert hen niet echt?
Duo's lijken mij ook idd gewoon gekozen omdat zij de enige kandidaten waren? Ik dacht dat enkel mensen die constant ermee bezig waren hieraan konden meedoen.
 
Ik dacht dat enkel mensen die constant ermee bezig waren hieraan konden meedoen.
Ik denk dat je die mensen in BE en NL op één hand kunt tellen.
Volg het zelf ook nog maar met een half oog want de 'shine' is er imo een beetje af na twee seizoenen.
 
goh, is nog wel eens een leuk programma om met de kinderen samen te kijken, triggert terug een beetje hun goesting om de lego te boven te halen. Ik zie vooral graag wat ze qua techniek zoal doen, die chinese draak vond ik wel nice.

... en wij zijn allemaal hier thuis al lang blij dat we niet meer naar Kurt Rogiers moeten kijken of aanhoren :biglaugh:
 
Ah neen ik vond de presentatie heel simpel en weinig enthousiasme. Ze kennen precies niks van LEGO en interesseert hen niet echt?
Duo's lijken mij ook idd gewoon gekozen omdat zij de enige kandidaten waren? Ik dacht dat enkel mensen die constant ermee bezig waren hieraan konden meedoen.

Als dat het niveau is van de enige kandidaten dan chapeau.
Zo al met technics en gedetailleerd werken voor eerste aflevering.
 
Nieuw seizoen maar matig onthaald blijkbaar ? En dan vooral de presentatie. Ik zie niet meteen waarom, het is al een hele opluchting dat die Hollander ook vervangen is. Het is een hoop minder drama en domme moppen. Peelman is gewoon Peelman, niet gemaakt voor presentatie maar an sich lijkt me dat wel een toffe gast.

Over de bouwwerken, toch al een paar leuke dingen gezien.
Eens in het echt tegengekomen en een agressief baasje lol
 
Terug
Bovenaan