Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Ik heb maar het einde gezien. Maar liep er daar nu ne kerel rond met een baard, een bloemetje in zijn haar en een kleedje aan? šŸ™„
 
Is dat nog steeds met Will Arnett als presentator? Ik ben daar een grote fan van, maar die Amerikaanse versie is zo fout en pijnlijk en fake, echt niet aangenaam.

Edit: ah blijkbaar was er maar Ć©Ć©n seizoen van de Amerikaanse.
Seizoen 2 begint over twee weken. :wink:
 
Inderdaad. Ook ondermaats niveau.

En ze rushen de beoordeling enorm waardoor ge het effectieve bouwwerk amper ziet.
dat was hier toch ook, die eerste afleveringen? er zijn zĆ³ veel kandidaten, dat je ze niet allemaal in detail kunt tonen natuurlijk
Ik heb maar het einde gezien. Maar liep er daar nu ne kerel rond met een baard, een bloemetje in zijn haar en een kleedje aan? šŸ™„
en die kerel blijkt dan ook gewoon een enorme klootzak tegenover zijn partner. weer zo eentje die het concept "team" niet snapt.
 
Amai de US versie suckt wel zo hard. Precies menseb samengezet die nooit eerder gebouwd hebben, puur voor het drama / verhaal
 
Amai de US versie suckt wel zo hard. Precies menseb samengezet die nooit eerder gebouwd hebben, puur voor het drama / verhaal
En wat een overdreven gedoe ook. Dat koppel vindt het nodig om in hun trouwoutfit te bouwen blijkbaar. En dan een hoop gejank, overdreven enthousiasme en drama. 'Murica op z'n best.
 
Ik heb het Ć©Ć©n aflevering volgehouden en besloten dat ik geen voorstander ben van de Muricaanse versie.
 
Ik vond het al dramatisch, jammer dat ik de Australische versie heb gemist, staat ook niet meer op VTMGo. Maar die zenden ze mss in de zomer eens uit.
 

"Verdrietig nieuws. De winnaar van het eerste seizoen 'Lego Masters', Jan Pennings, is overleden op 31-jarige leeftijd. Zijn ex-partner Lola Nouwens maakt dat zojuist bekend op social media."
 

"Verdrietig nieuws. De winnaar van het eerste seizoen 'Lego Masters', Jan Pennings, is overleden op 31-jarige leeftijd. Zijn ex-partner Lola Nouwens maakt dat zojuist bekend op social media."
Was die ziek?
 
Was die ziek?

Hersentumor op zā€™n 22, genezen kon niet meer: ā€˜Lego Mastersā€™-winnaar Jan Pennings stierf net voor hij zijn droom kon verwezenlijken​

Al tijdens zijn deelname aan Lego Masters 2020, het programma dat hij uiteindelijk zou winnen, was Jan Pennings ongeneeslijk ziek. Op zā€™n 22 ontdekten artsen een hersentumor had die niet volledig verwijderd kon worden. Jan heeft uiteindelijk nog negen jaar geleefd. Donderdagnacht stierf hij.


Vorige week waren ze nog niet zeker of dit de reden was.
Nu blijkbaar wel (al wordt het niet overal bevestigd)
 
De finale van de amerikaanse versie was toch ook wat teleurstellend, de winnaars zijn verdiend, maar al bij al vond ik de bouwwerken niet zo'n wow-effect hebben als bij de australische variant
 
Goed en slecht nieuws...
ā€œDe kijker zal er straks uiteraard niks van merken, maar het zijn hectische dagen voor mij. Ik ben eind maart voor de tweede keer papa geworden, maar veel thuis genieten van dat kindergeluk zit er niet in. VTM heeft me immers ook gevraagd om de rol van KĆ¼rt Rogiers als gastheer van ā€˜Legomastersā€™ over te nemen. KĆ¼rt zal zijn handen vol hebben als presentator van ā€˜De Schaal van Pascaleā€™, het nieuwe pottenbakkenprogramma van Pascale Naessens. En uiteraard zijn de opnames van Legoland nu bezig. In Nederland. Het is dus heen en weer vlammen tussen beide sets. Niet ideaal om je comfortabel voor te bereiden, maar niks aan te doen.ā€
 
Ik denk dat het nieuwe seizoen het goede nieuws is?

Maar met Peelman idd, kunnen beter stoppen
 
Terug
Bovenaan