Lego Masters 2021

VTM Lego masters

Zeer hoog niveau in deze halve finale, ik zou echt niet kunnen kiezen tussen alle bouwwerken. Als ik dan toch een team moest kiezen om het af te bollen, dan Marco en Ernesto puur omdat ik ze minst tof vind :unsure:
 
Zeer goede aflevering inderdaad.

Terechte eliminatie voor Marco en Ernesto.
 
Laatst bewerkt:
Zeer goede aflevering inderdaad. Terechte eliminatie voor Marco en Ernesto.
Klopt, ik vond het 3 superknappe ontwerpen en 1 knap.
Ik vond ook dat ze allemaal het concept van de opdracht wel goed begrepen hadden, enkel dat stadhuis was wat minder omdat je al binnen zag, maar dat gebouw zelf was wel heel knap.
Goeie kandidaten dit jaar. Al heb ik het gevoel dat die 2 architecten wel verder hadden moeten geraken. Die hadden in latere afleveringen nog heel leuke dingen kunnen tonen.

Ik denk ook dat Marco en Ernesto zelf beseften dat ze de minste van de 4 waren.
 
Zeer hoog niveau van bouwen. Heb ook de indruk dat de bouwers dit jaar ook beter zijn in techniek dan vorig jaar.
 
ik vond het deze aflevering dan weer net iets minder, tbh.
die eerste proef was de kritiek van Brickman volledig terecht, vond ik. ok, als ze binnen kwamen stond daar idd een beige toren. maar als hij omviel, zeiden de kandidaten zelf dat ze het eigenlijk mooi vonden, met al die kleuren. en dan komen ze allemaal met iets beige af, en "ze hadden maar andere blokjes moeten voorzien". je zit bij de beste 4 builder teams van dit seizoen, dan moet het gewoon goed zijn.

Ernesto en Marco zijn idd terecht afgevallen omwille van de opdracht. overdag was er niet zo heel veel te zien, en 's nachts kon je nauwelijks hun center-piece herkennen. terwijl die portal eigenlijk héél goed gebouwd was door Ernesto, met die vlammen die eruit schoten enzo. echt jammer, want op basis van vorige opdrachten had ik wel een Ernesto-finale-build willen zien.
 
Inderdaad terrecht afgevallen.
Maar mens ik kan die Marcel (en Bibi) echt niet uitstaan.
 
Roy denkt in ieder geval niet dat de zon uit zijn gat schijnt. Zo denigrerend dat hij tegenover die Bibi is.
Hij bepaald alles volledig, inbreng van Bibi wordt constant bekritiseerd etc.
 
Niet te snel veralgemenen, we zien van 12 uur bouwen maar de 2 of 3 minuten per groep die het meest 'uitzendwaardig' zijn. Marcel liet Bibi bijvoorbeeld kiezen welke wijk ze gingen bouwen om maar iets te noemen.
 
dat vind ik nu ook niet, tbh? Marcel verzint regelmatig wel het grote plan, maar verzint daarbij dan meestal wel iets waarbij Bibi "haar verhaaltjes" kan vertellen. dat is de indruk die ik heb.
 
vondt het een mooie aflevering en een terechte afvaller. het kantoorgebouw was voor me het mooiste :) zeker @ night :)
 
Zeer goede aflevering inderdaad. Terechte eliminatie voor Marco en Ernesto.

Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was :p
 

Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was :p
Mijn excuses. Ik heb ze in de spoiler gezet. Dacht dat het niet in spoilers moest na de aflevering, maar kan mis zijn.
 
Mijn excuses. Ik heb ze in de spoiler gezet. Dacht dat het niet in spoilers moest na de aflevering, maar kan mis zijn.

@bunkerbudy , daarom kijk ik hier pas als ik de aflevering gezien heb 😝

Ja het is misschien niet het slimste hier te komen kijken ook, dat geef ik toe.
Meestal kijk ik die pas paar dagen later en kijk ik eens of ze de moeite was, maar eerst post die ik nu zag was BAM IN YOUR FACE xD
 

Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was :p
Klopt, anderzijds is het ook niet echt een programma waarbij het enorm spannend is wie er af valt. Het gaat (voor mij allezins) om wat ze bouwen en wie er dan wint en afvalt maakt eigenlijk niet veel uit :D
 
Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was :p
Denk dat er geen afspraken met spoilers zijn voor dit soort programma's.
Ik heb ook nu net De Mol gekeken, maar gegarandeerd dat ik de naam van de laatste afvaller al te weten was gekomen als ik net daarvoor het "De Mol" topic hier gelezen zou hebben. Daar kan je dus best wel rekening mee houden.
 
"Het is natuurlijk een bekend verhaal in de sci fi wereld, dus steek er een goede twist in.."
-aja we gaan een banaan gebruiken.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Isa.
"Het is natuurlijk een bekend verhaal in de sci fi wereld, dus steek er een goede twist in.."
-aja we gaan een banaan gebruiken.....
En dan vooral nadien "het is echt een leuk verhaal". Er is letterlijk niks veranderd aan heel het verhaal, behalve dat de alien nu een banaan is...
 
Terug
Bovenaan