Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik vond het 3 superknappe ontwerpen en 1 knap.Zeer goede aflevering inderdaad. Terechte eliminatie voor Marco en Ernesto.
Zeer goede aflevering inderdaad. Terechte eliminatie voor Marco en Ernesto.

Mijn excuses. Ik heb ze in de spoiler gezet. Dacht dat het niet in spoilers moest na de aflevering, maar kan mis zijn.
Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was![]()

Mijn excuses. Ik heb ze in de spoiler gezet. Dacht dat het niet in spoilers moest na de aflevering, maar kan mis zijn.
@bunkerbudy , daarom kijk ik hier pas als ik de aflevering gezien heb![]()
Klopt, anderzijds is het ook niet echt een programma waarbij het enorm spannend is wie er af valt. Het gaat (voor mij allezins) om wat ze bouwen en wie er dan wint en afvalt maakt eigenlijk niet veel uit
Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was![]()

Denk dat er geen afspraken met spoilers zijn voor dit soort programma's.Kweet niet hoe het net zet omtrent afspraken met spoilers, maar dat zijn toch maar jammere posts als je eens komt piepen of te zien of de aflevering de moeite was![]()
En dan vooral nadien "het is echt een leuk verhaal". Er is letterlijk niks veranderd aan heel het verhaal, behalve dat de alien nu een banaan is..."Het is natuurlijk een bekend verhaal in de sci fi wereld, dus steek er een goede twist in.."
-aja we gaan een banaan gebruiken.....