Eland
Well-known member
Edit: ik zit hier nu wel mee te lachen, maar ik ken iemand die zich ooit afvroeg waarom volgend verkeersbord een huis op een slee afbeeldde.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die knoppen zien er ook moeilijker uit dan de gewone en die mensen zien begot nietWat ik nog altijd niet weet, is in welke mate de knopjes aan kruispunten dienen om slechtzienden te helpen of gewoon in het algemeen dienen om over te steken. Ik weet ook pas sinds een tweetal jaar dat al die stenen met witte ribbelkes of bobbelkes dienen voor slechtzienden om aan te duiden waar een oversteekplaats is.

En wa is het?edit: ik zit hier nu wel mee te lachen, maar ik ken iemand die zich ooit afvroeg waarom volgend verkeersbord een huis op een slee afbeeldde.
![]()

Da's volgens die afbeelding dan nog enkel voor bakwagens met een differentieel op de achterste as. Een 6x2 of een met een remork mag dus wel inhalen!Deze kennen ze misschien ook nog niet, hier mogen rode camions niet inhalen
![]()
Als je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt![]()

3 keer is heel het stuk, ook letterlijk nu pas ontdekt.Als je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt![]()
Oh my.. en ik ben IT'erAls je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt![]()

Dat zijn zo van die bompa's waar de twee kliks in hun "dubbelklik" zo ver uit elkaar liggen dat ze worden geregistreerd als 2 afzonderlijke kliksDus in al die jaren hebben jullie nog nooit per ongeluk dubbel geklikt (of uit verveling) en gemerkt dat dit de selectie veranderde.
Btw ge kunt ook een stuk tekst selecteren en dit verslepen naar een andere plaats in je tekst.