Late ontdekkingen in het leven?

traffic-sign-2291081_960_720.jpg
Ik ben er net achtergekomen dat ge hier gedurende 1.2 kilometer moet opletten over overstekend wild en niet voor herten van 1.2 kilometer hoog zoals ik altijd dacht.

Edit: ik zit hier nu wel mee te lachen, maar ik ken iemand die zich ooit afvroeg waarom volgend verkeersbord een huis op een slee afbeeldde.
contentimage_full

Laatst bewerkt:
Eerste keer dat ik in Amerika een wagen had gehuurd en ermee rond wilde rijden. Ik zie de versnellingspook staan en ik schakel. Die wagen doet meteen héél lelijke krapriolen en die mens die mij de sleutel had overhandigd keek héél verbaasd.

Ik vraag aan die mens: Hey why cant I switch gears? He laughs at me and ... yeah right ..

PS. Ondertussen rijd ik al jaren rond met ne automaat, maar ja 25 jaar geleden wist ik niet eens dat dit bestond.

Wat ik nog altijd niet weet, is in welke mate de knopjes aan kruispunten dienen om slechtzienden te helpen of gewoon in het algemeen dienen om over te steken. Ik weet ook pas sinds een tweetal jaar dat al die stenen met witte ribbelkes of bobbelkes dienen voor slechtzienden om aan te duiden waar een oversteekplaats is.
Die knoppen zien er ook moeilijker uit dan de gewone en die mensen zien begot niet :unsure:

Als je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt :unsure:

Als je 1 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij letter per letter. Als je 2 keer klikt vooraleer je een stuk tekst wilt selecteren selecteert hij woord per woord. 10 seconden geleden ontdekt :unsure:

Net zelf geprobeerd. Bij mij is het 1 klik letter per letter, 2 klik de volledige zin. Nu paar seconden geleden ook ontdekt :)

3 keer is heel het stuk, ook letterlijk nu pas ontdekt.

Ik bedoel dan wel het selecteren van tekst door de muis te slepen om een stuk te selecteren. Dat 3 keer klikken heel de tekst was wist ik al :tongue:

Mo allez mannen :unsure:

En bv met Ctrl-pijltje spring je naar het volgende woord en met Ctrl-Shift-pijltje kan je woord per woord selecteren

Dus in al die jaren hebben jullie nog nooit per ongeluk dubbel geklikt (of uit verveling) en gemerkt dat dit de selectie veranderde? :oink:
Btw ge kunt ook een stuk tekst selecteren en dit verslepen naar een andere plaats in je tekst.

Dus in al die jaren hebben jullie nog nooit per ongeluk dubbel geklikt (of uit verveling) en gemerkt dat dit de selectie veranderde.
Btw ge kunt ook een stuk tekst selecteren en dit verslepen naar een andere plaats in je tekst.
Dat zijn zo van die bompa's waar de twee kliks in hun "dubbelklik" zo ver uit elkaar liggen dat ze worden geregistreerd als 2 afzonderlijke kliks

Terug
Bovenaan