Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben van oorsprong Spaans en wel geboren/getogen in België maar voel me toch ook sterk Spanjaard, in de jaren '90 natuurlijk altijd met de familie meegesupporterd voor Spanje. Moest België doorgaan gaat het een dag of twee pikken, maandag schakel ik dan wel over!Witsel gok ik.Héél benieuwd welk wit konijn onze Rudini uit zijn hoed gaat toveren. Alles is mogelijk!
Voteban +1Ik ga me nog minder populair maken maar hoop dat Spanje doorgaatBen van oorsprong Spaans en wel geboren/getogen in België maar voel me toch ook sterk Spanjaard, in de jaren '90 natuurlijk altijd met de familie meegesupporterd voor Spanje. Moest België doorgaan gaat het een dag of twee pikken, maandag schakel ik dan wel over!
Ik ga me nog minder populair maken maar hoop dat Spanje doorgaatBen van oorsprong Spaans en wel geboren/getogen in België maar voel me toch ook sterk Spanjaard, in de jaren '90 natuurlijk altijd met de familie meegesupporterd voor Spanje. Moest België doorgaan gaat het een dag of twee pikken, maandag schakel ik dan wel over!
Hier, Fernandez-Pardo ook een account gemaakt terwijl ie op de bank zat de afgelopen twee weken bij het verkeerde land.Ik ga me nog minder populair maken maar hoop dat Spanje doorgaatBen van oorsprong Spaans en wel geboren/getogen in België maar voel me toch ook sterk Spanjaard, in de jaren '90 natuurlijk altijd met de familie meegesupporterd voor Spanje. Moest België doorgaan gaat het een dag of twee pikken, maandag schakel ik dan wel over!
Zo is dat, Generaal Zantas. Rodri speelde al een pak beter tegen Portugal en Pedri heb ik op Youtube zien ontsnappen op één van die hydraulic press video's, die gaan wij echt niet onder druk kunnen zetten aan de bal. En daarna brengen ze Merino of Zubimendi of Ruiz in de plaats en die zijn wat minder maar ook gewoon nog steeds wereldtop in zoiets.Aangename, open wedstrijd is een nederlaag voor de Belgen. Spanje is gewoon veel sterker op dat vlak.
Dacht dat die ook een stukje Italiaans was en dus uit 3 selecties zou kunnen kiezen, die heeft het dus nog moeilijkerAls Fernandez-Pardo tot inzicht kan komen, moet gij dat ook kunnen.

De bus parkeren redden we 't zeker niet mee, daarvoor is onze verdediging te zwak.
Niet vergeten dat we amper wat tegen gehad hebben.
Ik zeg vol gaan, mooiste match in jaren, 4-3 of 3-4.
Als je dan naar huis gaat...so be it.
Zo'n match als Marokko gisteren op de mat legde, dat is beschamend en wil ik niet zien van mijn ploeg.
Hier, Fernandez-Pardo ook een account gemaakt terwijl ie op de bank zat de afgelopen twee weken bij het verkeerde land.
*sniped door de Generaal*
Zo is dat, Generaal Zantas. Rodri speelde al een pak beter tegen Portugal en Pedri heb ik op Youtube zien ontsnappen op één van die hydraulic press video's, die gaan wij echt niet onder druk kunnen zetten aan de bal. En daarna brengen ze Merino of Zubimendi of Ruiz in de plaats en die zijn wat minder maar ook gewoon nog steeds wereldtop in zoiets.
Vijf verdedigers en drie aanvallers bij ons. En laat voor de rest twee verdedigende middenvelders wat lopen op hun middenveld dat we toch al op voorhand verloren hebben, geen reden om daar manschappen of energie in te steken. Ze scoren wel moeilijk met Yamal die nog niet top is, en geen fitte Nico en ook geen wereldspits, dus daarop inzetten en dan uitbreken met wat snelle mannen vooraan die niet 41 jaar zijn.

Die gooien met z'n 11 hun kop ervoor en parkeren écht de bus. Die over mijn lijk mentaliteit hebben wij normaliter al wat minder. En zie je CDK, Doku, KDB,...al echt rond de 16 gaan hangen?Kom, is die verdediging van kaapverdie zoveel beter dan die van ons? Neen toch?
Uiteraard is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik zie ons hoe dan ook niet winnen. Maar volgens mij heb je op die manier wel meer kans tegen Spanje. Ondanks het feit dat Simón al heel het toernooi amper in actie is moeten komen, is hun defensie wel hun "zwakste" plek.'hen het voetbal beletten', makkelijker gezegd dan gedaan. Ze voetballen gewoon onder die druk uit
ik ben ook geneigd te hopen op een gesloten wedstrijd waarin we hopelijk efficienter zijn dan hen
Ah, de horror van elke bruid... een WK-match op de avond van je trouwfeest.Moet naar een trouw vanavond. Kga er vanuit dat die een groot scherm zetten![]()

Spanje heeft Kaapverdië, Saudi-Arabië gehadIk zou het echt willen maar ik betwijfel het sterk. We hebben echt geen toplanden gehad tijdens onze groepsfase.
Buiten Egypte die bijna een stunt had gedaan (ik zal maar zwijgen over de huidige WK corruptie..)