Kroatië

Ben wel fan van Kroatië. Dusver 2x Pula, Zagreb, Dubrovnik en de op Plitvice meren gedaan. Ga er zeker nog eens terug.
 
Volgende maand ook even naar Kroatie gaan :)
Paar dagen Rome en daarna naar Split vliegen om tegen het einde in Dubrovnik te raken en terug te vliegen.
Moet zelf nog wat zoeken wat we gaan doen daar :unsure:
 
Wij zijn momenteel in de buurt van Makarska. Heeft hier goed geregend de voorbije periode maar geen echte overstromingen of zo…. Geen hinder... weer is prima hier, beetje wisselvallig maar zonet weer in het zonnetje gezwommen in de zee
 
Ja dat klopt… ze staan echt nog achter op dat vlak. Er wordt ook nog heel veel gerookt en het kan nog bijna overal. Ik kijk altijd goed voor ik ergens ga zitten, maar dat heb je niet altijd in de hand natuurlijk. Maar ik geneer me ook niet om me te verplaatsen indien nodig….
 
zou kunnen maar weet niet zeker, terug in België ondertussen. en wij rijden met benzine 95, was 1,32€ per liter. Maar prijzen idd lager dan hier
 
Wij hebben altijd tussen 24 en 30 graden gehad, geen regen, enkel 1 uurtje hagel gehad. Ook benzine 95 getankt. Eilandjes zijn duurder dan vaste land.
 
Gisteren was het hier in Hvar een dagje regen maar vandaag ook weer zonnig. Dag ervoor was het ok in Split enkel in de avond was het een uurtje regen

Bizar hoeveel geldautomaten er hier zijn. :laugh: in het kleine historisch gedeelte van Split hebben we er 25 geteld :unsure:
 
Gisteren was het hier in Hvar een dagje regen maar vandaag ook weer zonnig. Dag ervoor was het ok in Split enkel in de avond was het een uurtje regen

Bizar hoeveel geldautomaten er hier zijn. :laugh: in het kleine historisch gedeelte van Split hebben we er 25 geteld :unsure:
Altijd afhalen bij Euronet als je geen extra kosten wilt!
 
Gisteren was het hier in Hvar een dagje regen maar vandaag ook weer zonnig. Dag ervoor was het ok in Split enkel in de avond was het een uurtje regen

Bizar hoeveel geldautomaten er hier zijn. :laugh: in het kleine historisch gedeelte van Split hebben we er 25 geteld :unsure:
Hola we zitten precies op dezelfde plek. Hier ook in Hvar. Komende dagen nog Brac en Split
Daarna is een langer verslag typen..
 
Hier volgend jaar net buiten seizoen gepland om tot Dubrovnik of net iets verder nog te rijden, om dan in 2 weken tijd, voor zover we niet ergens vast blijven plakken, de kustlijn terug naar het noorden.
 
Met de ferry van Hvar naar Dubrovnik gegaan. Fantastisch uitzicht en omdat we om 18u zijn vertrokken de zonsondergang op zee :love:
Korcula wouden we ook graag bezoeken maar helaas geen tijd maar zag er vanuit de ferry ook leuk uit.

Al de Kroaten zijn ook super aardig. En het is overal proper!
Aangename verrassing na Rome :unsure:

Jammer dat ze enkel dit seizoenswerk kunnen doen in de zomer blijkbaar
 
Laatst bewerkt:
Tip voor wie Trogir doet en graag burgers eet: Bubalus. Epic burgers elke keer weer (ga er al jaren).

Ook zalig vriendelijke eigenaar. Vorige keer nog een tijdje nagepraat bij sluituur. Dat toeristisch gedeelte van Trogir is vanaf oktober tot april gewoon compleet verlaten. 1 restaurant open op dat hele stuk, wonen nog maar een handvol mensen dan.
 
Terug
Bovenaan