Knokke Off (VRT Max/Netflix)

Niet zeker wat je juist bedoelt, maar is het ook niet omdat haar personage bipolair is, en ze daarom bij momenten inderdaad wat overdreven happy of juist depri over wil komen ?
Trouwens, 'innemend' lijkt me een compliment, terwijl je het precies toch niet als compliment bedoelt :).
Eerder een compliment ofzo, zo innemend dat ik zelfs overweeg om naar Like me te kijken. Dat kind is wel een pak jonger als mij, niet oke he. :unsure:
 
Eerder een compliment ofzo, zo innemend dat ik zelfs overweeg om naar Like me te kijken. Dat kind is wel een pak jonger als mij, niet oke he. :unsure:
Ik vermoed dat je Like me tenenkrullend gaat vinden gezien je (zo te horen) redelijk wat ouder bent als het doelpubliek.

Ik verwacht ergens dat we ze de komende jaren in nog redelijk wat series en films gaan zien opduiken.
 
Meer plezier beleefd aan Knokke off dan verwacht (en dat Pommelien en talent was wist ik al), maar die laatste aflevering had toch een vrij hoog 🙄 gehalte.
 
Ik vond de laatste aflevering dik in orde.

Olivia schiet en niet Alex
 
Laatst bewerkt:
Ik vond die laatste aflevering dik in orde.

Olivia die schiet en niet Alex
Bedoel je dat je alleen het einde goed vond of juist niet?

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
De situatie is geëscaleerd
, en dat is het dan? Ook over the top drama imo. Wel nog steeds goed geacteerd door de jonge cast!

EDIT: misschien geen "echte" spoiler, maar er toch maar ingezet voor alle zekerheid. :unsure:
 
Er komt een tweede seizoen:
EDIT: het is blijkbaar nog niet bevestigd. Niet goed gelezen.

 
Laatst bewerkt:
Toch ook wel positief verrast hierdoor. Net de 'Big Bad Wolf' aflevering gezien, wat was dat allemaal zeg:rofl:
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Ik vond eerder de papa top geacteerd, en ook de fils a papa vriend van het hoofdpersonage

Pommeline en haar vriend in deze serie trekken constant gezichten. Dat is niet acteren he 😂
 
Ik vond eerder de papa top geacteerd, en ook de fils a papa vriend van het hoofdpersonage

Pommeline en haar vriend in deze serie trekken constant gezichten. Dat is niet acteren he 😂
Ség maar, in welke serie doe jij mee? Ik ben benieuwd. De beste stuurlui staan aan wal natuurlijk.
 
Ik vond eerder de papa top geacteerd, en ook de fils a papa vriend van het hoofdpersonage

Pommeline en haar vriend in deze serie trekken constant gezichten. Dat is niet acteren he 😂
Een emotie of boodschap kunnen overbrengen zonder die in woorden uit te drukken is net de essentie van acteren...
 
Dat flikkeren met de ogen, serieus? Wie doet dat nu in het echt? Niemand als hij drugs neemt of een paniekaanval krijgt.

Pommeline zegt iets wat ze niet mocht zeggen in groep, en dan die overdreven gelaatsuitdrukkingen… sorry dat is amateuristisch 😊

Soit, is ook meer voor tieners. Vanaf een bepaalde leeftijd vind je dit bagger. Ligt dus aan mij als fossiel.
 
Laatst bewerkt:
Maar allé dit is toch barslecht geacteerd?
Integendeel. De acteerprestaties waren zeer goed.

De enige onnatuurlijke factor vond ik de dialogen met de Hollandse cast. Normaal gaat een Vlaming dan meer "standaard" Nederlands spreken. Ik vermoed dat de productie hier heeft aangegeven dat ze gewoon op hun (verkavelings-) Vlaams moesten blijven.
 
Gisteren ook de laatste gezien.
Vond het toch echt wel een goeie reeks. Veel minder heisa rond gemaakt dan andere series en eigenlijk veel beter (lookin at you Arcadia)
Leuk einde ook, al hoop ik dat er geen vervolg komt. Het is zo'n setting die je makkelijk kan uitmelken dus dan liever 1 seizoen en gedaan.
 
Gisteren ook de laatste gezien.
Vond het toch echt wel een goeie reeks. Veel minder heisa rond gemaakt dan andere series en eigenlijk veel beter (lookin at you Arcadia)
Leuk einde ook, al hoop ik dat er geen vervolg komt. Het is zo'n setting die je makkelijk kan uitmelken dus dan liever 1 seizoen en gedaan.
Goh ik zou Lou toch nog graag eens zien acteren :oi22:
 
Terug
Bovenaan