Nrt
Well-known member
Heeeuuuurlijk!!!Even op voetbalzone.nl gaan lezen.
Totaal onverdiend, we waren nergens, 2 lucky goals en een onterechte penalty... Heerlijk toch die afgunst bij de Hollanders.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeeuuuurlijk!!!Even op voetbalzone.nl gaan lezen.
Totaal onverdiend, we waren nergens, 2 lucky goals en een onterechte penalty... Heerlijk toch die afgunst bij de Hollanders.![]()
Dan ben je toch beter om te starten met Trossard, die wél in vorm is, op zijn beste positie. En dan kies je wat mij betreft op rechts liever Moreira, die gisteren zijn waarde echt bewezen heeft. En die het op basis van zijn clubprestaties ook veel meer verdient dan Lukebakio.
Al onze buitenspelers komen toch naar het midden? Doku toch ook? Die gaat weliswaar vaak eerst tot aan de achterlijn lopen om dan naar binnen te snijden, maar klassieke wingers die vanop de flank voorzetten droppen hebben wij toch niet?Moreira op rechts en Trossard op links, dan start je met 2 spelers die naar het midden willen komen.
Lijkt me toch ook niet ideaal.
Ik denk dat Doku nog een kans krijgt (op links). En hopelijk gaat die mega geprikkeld zijn en die kans grijpen.
Voor Trossard maakt het weinig uit, die kan overal wel uit de voeten.
Met Garcia weet je na deze match natuurlijk nooit, maar de kans dat Moreira start acht ik echt heel klein.
Talbi ! oh waitAl onze buitenspelers komen toch naar het midden? Doku toch ook? Die gaat weliswaar vaak eerst tot aan de achterlijn lopen om dan naar binnen te snijden, maar klassieke wingers die vanop de flank voorzetten droppen hebben wij toch niet?
(wat een heerlijke cross trouwens tegen NL)Zoals anderen hebben gezegd, is het hier Theate die in de fout gaat. Als je als stopper ziet dat uw mede-stopper geen stap vooruit zet om de buitenspelval open te zetten, dan moet je zelf ook geen stap vooruit zetten. Basis van het verdedigen. Het is net Mechele die zeer slim een paar passen achteruit zet om beter te kunnen anticiperen en zijn gebrek aan snelheid te compenseren.Mechelen liep als een kip zonder kop al naar achter toen hij een lange trap zag aankomen. Theate leek me op buitenspel te spelen. imo 2de goal dikke fout van Mechelen.
Ik begrijp al die aanvallen toch niet hoor. Ik las hier eerder ook al mensen die twijfelden aan Tielemans en er dan opperden om Vanaken erop te zetten. Of mensen die de wissels van gisteren raar vinden terwijl KDB en Doku gewoon geen goede match spelen en al heel het toernooi niet in vorm zijn.
Ja sorry hoor. Maar dan doet Rudi het toch wel zeer degelijk hoor.
Daar heb je gelijk in, ik trouwens ook. Een paar minuten kan de hele perceptie veranderen wat eigenlijk wel frappant is. En een deja vu met 2018 Belgie-Japan toen ik ook al Martinez zijn ontslag in me inbeeldde toen en het toernooi gefaald noemde. Zo een dingen als gisteren gebeuren niet vaak. Maar blijkbaar wel meer met ons dan met andere landen voor een of andere reden.Het meeste commentaar kwam op de wissel De Cuyper -> Meunier. En die commentaar is nog steeds terecht, ondanks de uitkomst.
Doku, De Bruyne, Vanaken speelden niet hun beste partij, maar het was zeer gewaagd om ze zo kort na rust op zo'n korte tijdspanne ze alledrie te wisselen. Zeker omdat kort daarvoor Lukaku ingevallen was en waarbij je hoopt dat De Bruyne en Vanaken hem vroeg of laat toch eens zullen vinden.
Van een speler als De Bruyne, goed in de match of niet, kan je altijd nog die ene klasseflits verwachten, dus vonden de meesten (ook ik) het nogal vroeg om hem al in de 55e minuut te vervangen.
De winnaar heeft altijd gelijk. Maar als het 0-2 of 1-2 was gebleven, dan had Rudi ongelooflijk hard neergesabeld geweest voor zijn wissels, sowieso.
Ik begrijp het gezaag over die penalty niet. Ja, Tielemans speelt het natuurlijk slim, maar dit is toch 100% penalty? Hij gaat zijn man voorbij, en vanuit die beelden vanbovenaf zie je dat hij wel degelijk richting de bal gaat en zijn voet helemaal onderuit geschoffeld wordt. Of hij veel had kunnen doen met de bal in die positie is irrelevant. Het feit de verdediger Tielemans volledig onderuit haalt, niks van bal heeft en daardoor het spel beïnvloed (want je weet nooit wat er met de bal gebeurd zou zijn als Tielemans er toch nog zijn voet tegen zet), is meer dan voldoende om daar voor te fluiten.
"Maar Tielemans zoekt de penalty." So what? Het is niet alsof hij het contact faket of zijn voet laat hangen. Hij gaat naar de bal, en hij wordt geraakt. De mensen die dit geen penalty vinden, zijn dan weer dezelfde die moord en brand tieren als hun eigen ploeg in exact dezelfde situatie géén penalty krijgt. Wat had Tielemans dan moeten doen? Achter zijn man blijven en de bal laten passeren zodat die arme Senegalees hem zeker niet per ongeluk zou raken? Het is niet zijn verantwoordelijkheid om tackles van tegenstanders te gaan ontspringen. En als je hiervoor niet fluit, waarvoor dan wel? De meeste penaltyfouten zijn nu eenmaal niet opzettelijk. Maar als je als verdediger iemand omver maait en de bal volledig mist, dan weet je nu eenmaal dat die bal op de stip gaat.
Al onze buitenspelers komen toch naar het midden? Doku toch ook? Die gaat weliswaar vaak eerst tot aan de achterlijn lopen om dan naar binnen te snijden, maar klassieke wingers die vanop de flank voorzetten droppen hebben wij toch niet?
Da's de reden waarom Meunier nog altijd mee is, da's zowat de enige speler die we hebben die wel die voorzetten trapt.