Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik kan je wel volgen. Of die zit goed in de match, of niet. Weinig grijze zone met die kerel.KDB is geen invaller..
Dit.KDB is geen invaller..
xG zegt helemaal niks, er telt maar 1 ding en dat is er meer maken dan je tegenstander.1.80 - 3.54 in XG en dan hebben we nog een penalty gekregen ook.
4/6 duels gewonnen, 29/30 passes, 1/1 lange ballen.Was Vanaken zo slecht? Beetje Witsel-gevoel met wél een paar dieptepassen? Vooral KDB leek me de blokkerende factor.
Spelen mét Tielemans, KDB én Vanaken was toch wat optimistisch, niet?
Inderdaad, ik heb hier deze morgen ook weerwerk geboden aan mijn collega's die vonden dat het "80 minuten op niks trok". Alleen al die Match Momentum chart die er op een bepaald moment in beeld kwam, zegt genoeg. Aan de rust kon het gerust 1-1 zijn op basis van het laatste kwart van de eerste helft.Over een klein stukje van de wedstrijd trouwens, de eerste helft, na de goal van Senegal. Ik vond dat gedeelte zo dramatisch nog niet. Dat was een moment wanneer we ook duidelijk kansen aan het creëren waren, waarbij de bal een paar keren goed voorgezet is geweest, maar waarbij we gewoon een spits misten. Maar ook bv. de poging vanuit hoekschop met de mooie trap van de Cuyper. Ja, mooie poging toch.
Eerste deel van beide helften was inderdaad echt triestig om aan te zien, zeker qua druk zetten/verdediging als team in zijn totaliteit vond ik het enorm ondermaats. Senegal mocht veel te veel voetballen. Maar ik vind het jammer dat hier wordt gezegd dat het zo onverdiend zou zijn dat ze door zijn. Dan staar je je toch blind op bepaalde stukken van de match?
Op basis van de eerste twintig minuten van beide helften, akkoord. Maar er is gewoon veel meer in de match dan dat. Zo vond ik dat zeker in de verlengingen de rode duivels veel meer grinta toonden (om toch dat woordje maar eens te gebruiken) dan Senegal.
"FTFYGeen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om naar een volleybal wedstrijd te gaan kijken.en daar wat te liggen kakken op de spelers.
Ik hoop het voor hem want wat ze in de VS een appel durven noemen is niet te freeten.Was Lammens een Jonagold of Pink Lady aan het eten, en waar heeft hij het klokkenhuis gegooid?
Gisteren moest Tielemans het werk doen van drie middenvelders. Waanzinnig wat voor ruimte die diende te belopen omdat die twee kloefklappers naast hem geen bal goed raakten. Toen Vanaken én De Bruyne éindelijk van hun lijden verlost werden begon hij ook gewoon beter te spelen.Vergeet ook niet dat Tielemans eigenlijk al vier matchen op rij niet goed is hé. Daar verandert de euforie van zijn goal en penalty eigenlijk niet veel aan.
Tis gewoon kut dat de invallers het bijna altijd beter doen dan de starters. Zo kan je blijven roteren.
Ja, maar zijn match was nu toch ook niet om bij te roepen. Slechte balcontacten, te traag spelen op counters.4/6 duels gewonnen, 29/30 passes, 1/1 lange ballen.
Cijfers zijn niet zo dramatisch als sommigen er hier van willen maken.
Tja dan laat je hem niet invallen. Brengt net zoals Doku quasi niets tot nu toe.KDB is geen invaller..
Maarja, dat zeg ik ook niet.xG zegt helemaal niks, er telt maar 1 ding en dat is er meer maken dan je tegenstander.
Was het niet Trossard op de 10? Want Lukebakio en Moreira op de wings.Garcia mag je wel de kudos geven dat hij durft te wisselen en op tijd wisselen. Er zit een idee achter. Hij durft jongens te vervangen die erdoor zitten of niet in de match zitten, Tielemans op de 10 zetten met twee knokkers achter zich heeft Senegal in de toegevoegde tijd klem gezet.
Never forget dat Bobby Benteke in de 96e minuut wou inbrengen tegen Italië op het EK.