Bon, voor mij is het team tegen de VS wel duidelijk hoor: Courtois - De Cuyper, Theate, Mechele, Castagne - Raskin, De Bruyne, Tielemans - Trossard, Lukaku, Moreira
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was een zware last, maar de scheids had de schouders om het te dragen![]()
Gaat nooit gebeuren. De VS zou een schande zijn als we daar de boot in gaan (3 maand geleden wonnen we nog met 2-5 en hun beste spits is geschorst), maar als je de voetballogica volgt (al hebben we gisteren gezien dat die niet altijd gevolgd wordt) kom je in de kwartfinale Portugal of Spanje tegen, en daarna Frankrijk. Tegen Portugal of Spanje maken we, gezien beide ook niet naar volle potentieel spelen dit WK, nog een waterkans. Maar tegen dit Frankrijk winnen wij in geen 100 jaar.Hoe grappig zou het eigenlijk zijn mocht België dit WK nog winnen![]()
De VS speelt dit wk toch gewoon dubbel zo goed als wij? Wordt een aartsmoeilijke opdrachtGaat nooit gebeuren. De VS zou een schande zijn als we daar de boot in gaan (3 maand geleden wonnen we nog met 2-5 en hun beste spits is geschorst), maar als je de voetballogica volgt (al hebben we gisteren gezien dat die niet altijd gevolgd wordt) kom je in de kwartfinale Portugal of Spanje tegen, en daarna Frankrijk. Tegen Portugal of Spanje maken we, gezien beide ook niet naar volle potentieel spelen dit WK, nog een waterkans. Maar tegen dit Frankrijk winnen wij in geen 100 jaar.
Net zoals Senegal? Waar we over walste!De VS speelt dit wk toch gewoon dubbel zo goed als wij? Wordt een aartsmoeilijke opdracht
Frankrijk heeft off day tegen Paraguay en ligt er dan al uitGaat nooit gebeuren. De VS zou een schande zijn als we daar de boot in gaan (3 maand geleden wonnen we nog met 2-5 en hun beste spits is geschorst), maar als je de voetballogica volgt (al hebben we gisteren gezien dat die niet altijd gevolgd wordt) kom je in de kwartfinale Portugal of Spanje tegen, en daarna Frankrijk. Tegen Portugal of Spanje maken we, gezien beide ook niet naar volle potentieel spelen dit WK, nog een waterkans. Maar tegen dit Frankrijk winnen wij in geen 100 jaar.
België in finale tegen Argentinië en Messi rood in de finale. Episch WK. Messi en rood (op een WK)Frankrijk heeft off day tegen Paraguay en ligt er dan al uitBelgië in finale tegen Argentinië en Messi rood in de finale. Episch WK.
En toen werd ik wakker.
Na de wedstrijd van gisteren de enige logische opstelling.Bon, voor mij is het team tegen de VS wel duidelijk hoor: Courtois - De Cuyper, Theate, Mechele, Castagne - Raskin, De Bruyne, Tielemans - Trossard, Lukaku, Moreira
Frankrijk die gaan Paraguay oprollen, ik zie dat echt niet gebeuren in dit universum dat die daar niet zouden van winnen.Frankrijk heeft off day tegen Paraguay en ligt er dan al uitBelgië in finale tegen Argentinië en Messi rood in de finale. Episch WK.
En toen werd ik wakker.
ben ik nog steeds aan het slapen?
wat een (historische) comeback!
Ik zou Witsel toch eens proberen ook.Bon, voor mij is het team tegen de VS wel duidelijk hoor: Courtois - De Cuyper, Theate, Mechele, Castagne - Raskin, De Bruyne, Tielemans - Trossard, Lukaku, Moreira

De VS speelt enthousiast, maar heeft dit WK nog maar amper tegenstand gehad. En vooral ook: geen tegenstanders die een muur timmerden zoals Egypte en Iran.De VS speelt dit wk toch gewoon dubbel zo goed als wij? Wordt een aartsmoeilijke opdracht
Eerder omdat we alweer elke match continue aan het puzzelen zijn, en het beter is om minstens de verdediging te laten staan. Ze zijn op zich ook aan elkaar gewaagd.waarom niet meer met Ngoy? Toch 4 goeie matchen gespeeld? gaan we hem nu bannen omwille van die rode kaart?
Dit dus. Vond het jammer dat hij gisteren niet startte. Dan was, denk ik, die tweede goal niet gevallen. Zijn snelheid gaan we nodig hebben tegen de VS. Theate is meer foutgevoelig dan Ngoy. Ik zou enkel KBD wisselen. Zonde af te doen aan zijn kwaliteiten die hij wel heeft, heeft hij in dit systeem gewoon geen plaats. Ik zou starten met Pardo en Ngoy. Laat de rest maar staan.waarom niet meer met Ngoy? Toch 4 goeie matchen gespeeld? gaan we hem nu bannen omwille van die rode kaart?