Knockouts: Zestiende Finales

Met welk elftal kan je nu starten volgende week? :wallbash:

Had me op voorhand gezegd dat we op een bepaald moment zouden twijfelen aan Doku en KDB als starters, ik hield je voor gek.

Maar je kan gewoon sowieso niet starten met dezelfde 11 als vandaag, die eerste 70 minuten waren dramatisch.

CDK en Doku eruit lijkt me nog meest logische.

Had me op voorhand gezegd dat we op een bepaald moment zouden twijfelen aan Doku en KDB als starters, ik hield je voor gek.

Maar je kan gewoon sowieso niet starten met dezelfde 11 als vandaag, die eerste 70 minuten waren dramatisch.

meer van moreira aub

Doku is gewoon overroepen, dat is al jaren zo.
Het enige dat die kan doen is zijn Parkinson-schijnbeweging om dan zijn man toch niet voorbij te gaan.
Op de bank ermee
Ik vermoed dat je Doku nog niet zo heel veel aan het werk hebt gezien. Of enkel de mindere zaken ziet. Of het voetbal gewoon wat minder ziet. Heel bizarre en oppervlakkige analyse.

Los daarvan speelt hij uiteraard een heel zwak tornooi, ondanks een Doku in vorm gewoon onze beste speler is. Maar goed. Hij is niet in vorm hè. ;)

Heerlijke match. Hoe slecht hij ook was tot de goal. Dit zijn van die onvergetelijke momenten zoals de match tegen Japan.

Bon. De VS lijkt mij zeker geen simpelere taak. Maar veel zin in. Vamossssss!

Youriiii :love2:

Ik hoop op een 3-2 voor België.
België dat eerst 2-0 voorkomt, Senegal dat terugkomt tot 2-2 en vervolgens Lukaku dat invalt en scoort.

Als je dan mag hopen kies je toch voor het meest voldoening gevende scenario?
Dus eerder iets zoals tegen Japan: 0-2 achterkomen op de 60e minuut, waarna we het nog volledig omdraaien en net voor affluiten een geweldige 3-2 scoren. :love:

@math: Was toch plezanter zo, niet?

Waanzinnige wedstrijd.

Kunt zeggen wat ge wilt, maar vanaf de eerste wissels was België dik de betere ploeg.

Wie bedenkt dat scenario ook. Eerst die ruzie tussen Trossard en Tielemans, daarna assist en goal van dezelfden :’)

Penalty was heeeeeeeel licht vond ik. Eerder gene dan wel ene.

Start eens met de jonge mannen. Lukebakio, Moreira,...
Ondertussen heeft iedereen toch door dat we geen vast team hebben :p.

Lukaku, Doku en De Bruyne eens gebruiken als invaller in de 60ste minuut wanneer de tegenstander moe begint te worden. Iedere keer iets nieuws.

Bij Sporza wel beetje kinderachtig om zijn gedrag in het belachelijke te trekken. Uiteindelijk heeft hij het tactisch wel beter aangepakt dan de andere coach. Telkens zijn centrale as behouden, tijdig vervangen. Hij brengt nog 20 minuten Onana in, waar Senegal alles had vervangen en die als een pudding in elkaar zakten.

Inderdaad, die beelden van Witsel zijn relevant en je kan effectief vragen stellen over zijn houding en gedrag, maar het werd iets te veel uitlachen en niet echt constructief.

Anderzijds, Garcia zoekt ook wel zelf bewust het conflict met de media op en lokt het graag uit denk ik.

Start eens met de jonge mannen. Lukebakio, Moreira,...
Ondertussen heeft iedereen toch door dat we geen vast team hebben :p.

Lukaku, Doku en De Bruyne eens gebruiken als invaller in de 60ste minuut wanneer de tegenstander moe begint te worden. Iedere keer iets nieuws.
Op het tempo dat wij spelen gaan we de tegenstander nie moet krijgen op 60 minuten hoor

KDB, Doku en Lukaku zijn op zich is beste spelers (zeker omdat CDK 0,0 is in de spits)
Altijd starten met uw sterkste ploeg

Je hebt er niks aan als je die moet inbrengen als je 2-0 achter staat.
Maar start met een duidelijk idee en een tactiek. Rudy zen tactiek nu is gewoon "als ik het weet, weet de tegenstander het ook niet"

Aahja en Theate altijd op de bank

De Belgen hebben geknokt, gebeukt en op het einde zeer geniaal gespeeld met de penalty door te laten uitschijnen dat Lukaku zou trappen.
Denk dat Lukaku vooral de bal aan het beschermen was voor de truuken van de Senegalezen.

Dat Tielemans hem neemt leek mij een evidentie, beste penalty nemer op het veld dat moment.

Vanaken absoluut niet meer erbij. Vanachter enorm kwetsbaar op snelheid. Moreira houden als supersub? Brengt enorm veel energie. Idem Raskin. Lukaku eventueel als wissel laten, maar geen cdk meer dit WK graag..

Genius move trouwens bij die penalty: Die Senegalesen waren lukaku aan het intimideren omdat hij de bal vast heeft en lijkt te gaan trappen, tielemans rustig focus. Dan geeft Romelu die bal aan Tielemans en zag je ineens de paniek bij Senegal.
Daar is de penalty reeds gescoord.

Yeehaa bere game uiteraard.
Al kreeg ik toch gelijk?.doku moet naar de bank. Idem CDK.
Die zit niet in vorm. Anderen wel.

Zo waanzinnig gelukkig. Thielemans yeehaa you did it.

En nu met pardo en moreira starten aub

Terug
Bovenaan