Knockouts: Zestiende Finales

Laten we eerst maar eens een ronde verder geraken ipv euforie te kraaien omdat we er langer inzitten omdat we per toeval 2 dagen later moeten spelen.
Ach, als de pers mag lullen over psychologische tikken, wanneer een ploeg de leiding in het kampioenschap verliest aan een ploeg die een dag eerder speelt, dan mogen we hier euforisch zijn dat we er langer in zitten dan Nederland.

Heerlijk, minder goed voor de pronostieken wel :lol:

Duitsland - Paraguay toont nogmaals hoe moeilijk het zelfs als topland (al speelde Duitsland dit WK niet volledig naar het potentieel) is om een dwerg die alles toetimmert open te breken. Jammer voor het voetbal, want dat wordt nu volgende ronde alweer minstens 1 match dit soort voetbal zien, maar fantastisch voor Paraguay natuurlijk. Can't blame them. Ik verwacht wel dat de Fransen veel vlotter het gaatje zullen vinden dan de Duitsers.

Nederland er uit is geweldig nieuws, dat gaat mij sowieso beter doen voelen wanneer de Senegalezen ons ook uit het toernooi knikkeren. En nog veel meer als wij die match winnen.

In sé kan je stellen dat Duitsland soortgelijk is aan Italië, alleen is de vernedering groter omdat veel meer mensen hen zien afgaan. Drie keer op rij lol.

Als Marokko van Frankrijk wint, worden die wereldkampioen. Dat is de enigste horde voor die mannen.
Nederland met een nieuw penaltytrauma. Er zijn zekerheden in het leven.

In sé kan je stellen dat Duitsland soortgelijk is aan Italië, alleen is de vernedering groter omdat veel meer mensen hen zien afgaan. Drie keer op rij lol.

Als Marokko van Frankrijk wint, worden die wereldkampioen. Dat is de enigste horde voor die mannen.
Nederland met een nieuw penaltytrauma. Er zijn zekerheden in het leven.
Spanje?

Ik had gedacht dat NL het zou halen, in de groepsronde toch goede indruk nagelaten. Maar erg verrassend is de uitslag niet, Marokko is ook steengoed natuurlijk.

Dat Paraguay doorgaat is een aanfluiting voor het voetbal. Leuk voor dat landje, uiteraard, en hun volste recht om zo te spelen tegen een reus, wederom uiteraard, maar blij word je niet van het kijken naar zo'n matchen als neutrale supporter.

Al zou stiekem een finale Paraguay v Kaapverdie wel een goeie mop zijn.

Jammer dat Marokko heeft gewonnen. Had liever gezien dat ze eruit lagen. Nu krijg je dit gezeik weeral:

Ik vrees dat we best niet te hard lachen met onze buren of we kunnen samen n vlucht charteren.
Hier beseft iedereen dat we tegen Senegal onze tenen gaan mogen uitkuisen, bij onze noorderburen waren er al een aantal tickets voor de finale aan het bestellen na die groepsfase.

Tjah, da zijn altijd n paar idioten die nu heel die marrokaanse gemeenschap in n slecht daglicht plaatsen, maar die hun werkwijze sinds n paar jaar met alle goede spelers die n dubbel paspoort hebben oproepen en overtuigen, werkt.

Marokko heeft gewoon n hele sterke selectie en hun toekomst ziet er ook gewoon heel goed uit.

Marokko heeft het mentale voordeel met WK 2022 in het achterhoofd en van Spanje had ik beter verwacht in de groepsfase.

Tinfoil hat on: voor Infantino een natte droom dat een Afrikaans land WK wordt. Kan hij mee uitpakken op het WK 2030 als ze zelf in Marokko spelen. Inb4 de scheids die meehelpt nadat ze Frankrijk zouden kloppen.

Jammer dat Marokko heeft gewonnen. Had liever gezien dat ze eruit lagen. Nu krijg je dit gezeik weeral:

Tja en als ze hadden verloren, was het ook van dit. Winnen of verliezen van het voetbal, heeft daar niks mee te maken. Elke aangelegenheid is goed om te rellen bij een deel van hun aanhang. Het is elke keer van dat

Spijtig voor Nederland, ik vond die toch wel sterk aan het toernooi begonnen eigenlijk.
Marokko is een moeilijke ploeg om tegen te spelen, de Belgen kunnen er van meespreken.

Net de samenvatting van Duitsland - Paraguay gezien. Die afgekeurde 2-1, hoe dom is dat toch om die fout te maken, je weet toch dat de VAR dat affluit?
Die gemiste kans in de 118de minuut is er ook eentje om in te kaderen, kan gewoon vrij inkoppen van in de kleine rechthoek.

Tja en als ze hadden verloren, was het ook van dit. Winnen of verliezen van het voetbal, heeft daar niks mee te maken. Elke aangelegenheid is goed om te rellen bij een deel van hun aanhang. Het is elke keer van dat
Bij verlies was het enkel deze ene avond/nacht he, bij winst is het al minstens één keer extra (tot de wedstrijd dat ze eruit liggen). Dus klopt op dat vlak wel dat ze er idd beter uitlagen, dan waren we er na deze ene nacht van gezeik vanaf geweest.

Zelfs al won NL dan nog ging dit hetzelfde zijn..

Terug
Bovenaan