Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daar volg ik je inBij verlies was het enkel deze ene avond/nacht he, bij winst is het al minstens één keer extra (tot de wedstrijd dat ze eruit liggen). Dus klopt op dat vlak wel dat ze er idd beter uitlagen, dan waren we er na deze ene nacht van gezeik vanaf geweest.
Vroeger was hier een in de voetbaltopics heel actief Hollands lid, Bart Goor genaamd, ik lees precies al een hele poos niets meer van die kerel?
Infantino zijn natte droom is natuurlijk dat Messi en Argentinië 2x achter elkaar wereldkampioen worden en daar gaat hij alles aan doen natuurlijk voor zijn prinsesje.Marokko heeft het mentale voordeel met WK 2022 in het achterhoofd en van Spanje had ik beter verwacht in de groepsfase.
Tinfoil hat on: voor Infantino een natte droom dat een Afrikaans land WK wordt. Kan hij mee uitpakken op het WK 2030 als ze zelf in Marokko spelen. Inb4 de scheids die meehelpt nadat ze Frankrijk zouden kloppen.

Dikke save wel op het einde nog om hen in de match te houden. Pech bij die ene penalty maar je kan inderdaad moeilijk zeggen dat het onverdiend is dat Marokko gewonnen heeft. Net als Duitsland overigens dat zijn tanden stukbeet op het defensieve blok. Dat zet dan toch weer die match van de Duivels tegen Iran in perspectief van hoe moeilijk het allemaal wel niet is tegen zo'n blok.Marokko wat mij betreft gewoon verdiend gewonnen, was enkel en alleen dankzij Verbruggen dat ze het überhaupt nog tot aan de penalty's hebben kunnen rekken.
Lesje in nederigheid wel voor beide landen.
Laat ons hopen dat Rudy hier zijn lessen uit trekt.
Beide?
Toch niet veel mensen die dachten dat Marokko een walk-over zou worden? Zelfs de Nederlandse pers was vrij voorzichtig deze keer.
Dat was al op voorhand 50-50 match.
en van 2006 geleden dat ze verloren in de reguliere speeltijd.Nederland blijft zo wel zijn indrukwekkende ongeslagen reeks behouden sinds die finale van 2010 (al zal dat nu een schrale troost zijn...)
En tijdens de penalty-reeks sloeg hij er toch ook serieus naast op een gegeven moment. Hij dacht dat de 5e penalty al gegeven werd, terwijl we nog maar aan de 4e waren.De commentator van Sporza bij Nederland-Marokko die in een samenvatting van 5 minuten 2x een verkeerde speler noemt van Marokko. Dit is letterlijk je job, hoe moeilijk kan het zijn.
Hakimi en Saibari trekken nog wel een beetje op elkaar qua postuur, maar Diop en El Aynaoui trekken in de verste verte niet op elkaar.
Met alle respect, maar Marokko is al 4 jaar een meer dan degelijke ploeg, en zeker geen haalbare kaart.![]()
Wout Weghorst in tranen na WK-uitschakeling tegen Marokko: 'Geen moment rekening mee gehouden'
Wout Weghorst in tranen na WK-uitschakeling tegen Marokko: 'Geen moment rekening mee gehouden'www.vandaaginside.nl
Dat het een walk-over ging worden dat niet. Maar het gevoel van een zeer haalbare kaart overheerste toch wel.
Voor mij mocht Nederland nu ook wel gewonnen hebben hoor. De aanpak hoe Marokko aan zijn spelers komt en hoe de supporters zich gedragen, beter kwijt dan rijk.
![]()
Wout Weghorst in tranen na WK-uitschakeling tegen Marokko: 'Geen moment rekening mee gehouden'
Wout Weghorst in tranen na WK-uitschakeling tegen Marokko: 'Geen moment rekening mee gehouden'www.vandaaginside.nl
Dat het een walk-over ging worden dat niet. Maar het gevoel van een zeer haalbare kaart overheerste toch wel.
Voor mij mocht Nederland nu ook wel gewonnen hebben hoor. De aanpak hoe Marokko aan zijn spelers komt en hoe de supporters zich gedragen, beter kwijt dan rijk.

speld.nl
hhahahaha had hilarisch geweest![]()
Opmerkelijk: Noa Lang gaat per ongeluk bij Marokko staan
Een opmerkelijk moment bij de volksliederen zojuist: Noa Lang stond bij Marokko.speld.nl