Knockouts: Zestiende Finales

Paraguay kan redelijk goed verdedigen maar is al bij al een van de minsten van de 32 teams toch.

Duitsland echt erg matig aanvallend en toch ook gewoon 2 goeie kansen weggeven tegen een ploeg die in de groepsfase amper kansen kreeg.

40 geslaagde passes voor Paraguay en toch voor staan. Erg voor 't voetbal zulke ploegen.

Maar wat Duitsland doet met al dat balbezit is zo inspiratieloos als wat. Sané geen kloete waard.
Het lijkt wel België Iran.

Sané 4e basisplaats op rij en 4e keer dat Duitsland precies met 10 speelt 😂
Die tactiek van Nagelsmann klopt toch ook totaal niet?

Die extra knockout-ronde is natuurlijk een extra kans voor upsets. De toplanden spelen ook niet elke match een topmatch. Verre van zelfs.

Beetje meer sturm und drang nodig de tweede helft voor de Duitsers.

Ik heb het moeten verzetten. Ik kan officieel Stef Wijnants niet meer aan. Zijn 15de keer beginnen lullen over dat ze op het vliegtuig zullen zitten was de druppel.

Komaan Stef, wanneer moet jij op pensioen ?

Ik heb het moeten verzetten. Ik kan officieel Stef Wijnants niet meer aan. Zijn 15de keer beginnen lullen over dat ze op het vliegtuig zullen zitten was de druppel.

Komaan Stef, wanneer moet jij op pensioen ?
Bon, Holland ook verzet nadat die het verschil niet ziet tussen Brown en Wirtz. Op naar The bbc!

Ik schakel nu pas in, kan echt niet geloven wat ik zie.

Paraguay dat 4-1 verloor van de VS, dat uit een team vol oudjes en nobodies uit Argentijnse en Amerikaanse competitie bestaat, staat hier voor tegen Duitsland dat amper kansen afdwingt. Wat een wereld zeg.

Zo doen de toplanden dat zeker? Slecht spelen en toch scoren als het moet. En dan wanneer de finale nadert en de tegenstander echt goed wordt hun beste spel spelen.

Ik schakel nu pas in, kan echt niet geloven wat ik zie.

Paraguay dat 4-1 verloor van de VS, dat uit een team vol oudjes en nobodies uit Argentijnse en Amerikaanse competitie bestaat, staat hier voor tegen Duitsland dat amper kansen afdwingt. Wat een wereld zeg.
Als je goed kan verdedigen en je hebt voorin Enciso en Almiron dan kan je wel iets bereiken

Terug
Bovenaan